خبر خوب به پرسپولیسی‌ها درخصوص پرداخت بدهی کالدرون

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ۱۵:۵۲
    کد خبر :850642
خبر خوب به پرسپولیسی‌ها درخصوص پرداخت بدهی کالدرون

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس از پرداخت بدهی سرمربی سابق پرسپولیس خبر داد.

مجید صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس با اشاره به پرونده گابریل کالدرون اظهار کرد: بزرگ‌ترین مانع ما برای گرفتن مجوز حرفه‌ای، بدهی به گابریل کالدرون و دستیارش است که در این زمینه نیز اقداماتی صورت گرفته و به زودی، گزارش کامل آن را خدمت هواداران می‌دهیم تا انشاا… این پرونده هم ختم به خیر شود. بدهی به کالدرون می‌توانست بهتر از اینها مدیریت شود اما ما میراث‌دار این بدهی هستیم و باید در این شرایط سخت اقتصادی، آن را پرداخت کنیم.

او درباره تلاش برای گرفتن مجوز حرفه‌ای عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در این روزهای انجام شد، بحث طی کردن فاز اول دریافت مجوز حرفه‌ای بود. ما تمام مدارک لازم در این خصوص را تهیه و بارگزاری کردیم و حالا منتظر اولین پاسخ هستیم. در این خصوص باید از سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ و مسئول بحث مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های ایران و همچنین دکتر علی‌نژاد معاون وزارت ورزش و جوانان تقدیر و تشکر کنم که در کنار ما بودند. اخذ مجوز حرفه‌ای، بدون تردید یک هدف مهم است که آن را با دقت دنبال می‌کنیم.

به گزارش ورزش سه، صدری همچنین به مشکلات باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و گفت: با مشکلات زیادی مواجه هستیم اما قرار نیست این مشکلات باعث پسرفت پرسپولیس شود. هرگز از خواسته‌ها و اهداف‌مان دست نمی‌کشیم. حل تمام مشکلات در مدت کوتاه، کار بسیار سخت و دشواری است و نیاز به صبر و حوصله داریم تا باشگاه را به بهترین شرایط ممکن برسانیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید