پخش دورهمی پس از پایان صفر

    کد خبر :941375
دورهمی مهران مدیری

 برنامه «دورهمی» مهران مدیری بعد از گذشتِ چند فصل به صورت طنزِ صرف و استندآپ و گفت‌وگوی مجری برنامه با میهمانان به سمتِ ساخت مسابقه رفت. تجربه‌ای که خیلی موفقیت‌آمیز نبود اما با حضورِ مدیریت جدید در شبکه نسیم، این مسابقه و برنامه هم با تغییراتی مواجه شد که قدری این برنامه را از بارِ کپی غیرجذاب بودن خارج کند.

مهران مدیری این روزها چند سریال و فیلم آماده پخش دارد و با آماده شدن چند قسمتِ دیگر از برنامه «دورهمی» مهران مدیری قرار است با این برنامه بعد از محرم و صفر به آنتن برگردد و احتمالا تا پایان سال پخش آن ادامه پیدا کند.

البته این تغییرات فقط در بحثِ محتوایی برنامه نبوده و کار به انتقاد برخی از مخاطبان نسبت به تبلیغات گلدرشتِ برنامه «دورهمی» هم رسیده بود. بنابر اعلامِ مدیر شبکه نسیم در همان عید نوروز حجمِ گرافیک و گلدرشت بودنِ تبلیغات در «دورهمی» اصلاح شد و قرار است کماکان برنامه‌های برندِ شبکه با ارتقاء محتوایی و فرمی به آنتن برگردد.

درباره ساخت فصل جدید «دورهمی» هنوز صحبتی مطرح نشده اما آن نکته‌ای که وجود دارد تأکید مدیر شبکه نسیم بر حفظ و ارتقاء برندها است و او همواره به این مسئله اشاره کرده که تعطیلی در کار نخواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید