سرهنگ رجبیان خبر داد

پایان قدرت‌نمایی قمه‌کشان محله اتابک

    کد خبر :666053

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: اوباشی که با در دست داشتن قمه و عربده کشی در محله اتابک دست به شرارت و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان کرده بودند دستگیر شدند.

 

سرهنگ یعقوبعلی رجبیان رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر قمه کشی، شرارت و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در محله اتابک، بلافاصله تیم‌های عملیاتی پلیس امنیت عمومی وارد عمل شده و به محل درگیری اعزام شدند.

 

سرهنگ رجبیان در ادامه با بیان اینکه عاملان این نزاع و درگیری قبل از حضور مأموران، از محل متواری شده، افزود: در بررسی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد ،۲ تن از اراذل و اوباش سابقه دار منطقه به دلیل اختلاف حساب و قدرتنمایی دست به این شرارت زده اند.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: در پایش اطلاعاتی و بررسی دوربین‌های مداربسته محل وقوع جرم، هویت متهمان شناسایی و پس از اخذ دستور قضائی، مأموران پلیس موفق شدند روز گذشته هر دو آنها را در مخفیگاهشان در حوالی شهرک مسعودیه در دو عملیات جداگانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.

 

به گزارش مهر ،رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه این افراد شرور به جرم خود اعتراف کرده اند، بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شدند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی به هیچ فردی را نخواهد داد و با هماهنگی مراجع قضائی با مخلین و افراد خاطی برابر قانون برخورد خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید