وزیر ورزش ایتالیا دوباره حاشیه‌ساز شد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۰:۴۸
    کد خبر :711606

وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که تمرینات گروهی تیم‌های ورزشی قبل از 18 می (29 اردیبهشت) ممنوع است، صحبت‌هایی که باعث به وجود آمدن شائبه‌هایی شده است.

اسپادافورا در ابتدا به دلیل نگرانی‌‌های موجود از اوج‌گیری دوباره شیوع کرونا در ایتالیا، با بازگشت بازیکنان رشته‌های تیمی به زمین‌های تمرینی حتی برای تمرین به صورت انفرادی تا قبل از 29 اردیبهشت مخالف بود، اما بعد از صدور مجوز برای چند تا از باشگاه‌ها از سوی استانداران، او نیز تصمیم گرفت به منظور رعایت عدالت به همه باشگاه‌ها اجازه دهد تمرینات‌شان را به صورت انفرادی در زمین‌های تمرینی خود انجام دهند. با این حال او شب گذشته (یکشنبه) در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: من در روزهای اخیر شاهد رخ دادن اتفاقات عجیب و غریبی بوده‌ام، اما هیچ چیزی درباره چیزی که من همیشه درباره فوتبال گفته‌ام عوض نشده است. تمرینات گروهی تیم‌های ورزشی قبل از 18 می آغاز نخواهند شد، ضمن اینکه من درباره از سر گرفته شدن مسابقات هم هرگز به صورت جدی حرفی نزده‌ام. در حال حاضر من باید بگویم متأسفم، اما ترجیح می‌دهم که روی تمام ورزش‌ها و مجموعه‌های ورزشی (باشگاه‌های بدنسازی، استخر‌های شنا و …) تمرکز کنم که باید در سریع‌ترین زمان ممکن بازگشایی شوند.

به گزارش تسنیم،چیزی که در صحبت‌های اسپادافورا حاشیه‌ساز شده استفاده او از یک جمله است که در زبان ایتالیایی به معنای تمرین تیم‌هاست. همین موضوع سبب شده است که برخی این‌گونه برداشت کنند که منظور وزیر ورزش ایتالیا از تمرین تیم‌‌ها، شامل تمامی انواع تمرینات می‌شود نه فقط تمرینات گروهی و به همین دلیل بازگشت تیم‌های سری A به تمرینات در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. حالا باید منتظر ماند و دید که آیا تیم‌های کالچو به زمین‌های تمرینی بازخواهند گشت یا نه.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید