وزیر آموزش و پرورش از خانواده‌ها خواست تا از تجمع در اطراف حوزه‌های امتحان نهایی خودداری کنند

  • اجتماعی
  • سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۲۳:۱۶
    کد خبر :811295

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از حوزه امتحان نهایی، از خانواده‌ها خواست تا از تجمع در اطراف حوزه‌های امتحان نهایی خودداری کنند و عنوان کرد: نظارت‌های سختگیرانه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار است.

در حاشیه بازدید از حوزه امتحان نهایی، از افزایش حوزه‌های امتحان نهایی از ۴ هزار حوزه به ۷ هزار حوزه امتحان نهایی در سراسر کشور خبر داد و افزود: با هدف افزایش فاصله بین دانش آموزان در جلسه امتحان، ۳ هزار حوزه امتحانی جدید ایجاد کردیم.

وی افزود: همکاران فرهنگی حداکثر تلاش خود را در مراقبت از دانش آموزان در حوزه‌های امتحانی به کار می‌گیرند، بنابراین دانش آموزانی که دارای شرایط ویژ ه هستند، در فضای دیگری استقرار می‌یابند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حضور برخی والدین پیرامون حوزه امتحان نهایی مورد بازدید، تصریح کرد: به دغدغه خانواده‌ها در خصوص فرزندانشان احترام می‌گذارم، سلامتی دانش آموزان برای ما بسیار اهمیت دارد و همانند خانواده‌ها، ما نیز نگرانیم بنابراین، تمام سعی و تلاش خود را برای رفع دغدغه والدین به کار می‌گیریم.

وی افزود: به منظور مراعات حال دانش آموزان، بخشی از محتوای کتاب‌های درسی را حذف کردیم و هم به طراحان سؤال تأکید کردیم شرایط ویژه دانش آموزان را مورد توجه قرار دهند.

حاجی میرزایی ادامه داد: وابستگی موضوعات مختلف از جمله برگزاری کنکور، اعلام نتایج و آغاز سال تحصیلی دانشگاه و … موجب شد تا امتحانات نهایی را در موعد مقرر و طبق روال سال‌های گذشته برگزار کنیم.

وی بر نظارت‌های سختگیرانه در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تأکید و اظهار کرد: دانش‌آموزان در حین ورود و یا خروج از مدرسه، از اجتماع در کنار دوستان خود جداً خودداری کنند، خانواده‌ها نیز از اجتماع در کنار هم بپرهیزند ما نیز حداکثر مراقبت از دانش آموزان را در دستور کار داریم.

منبع: فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید