وحید نامداری: ماندن استقلال خوزستان در لیگ برتر دور از دسترس نیست

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۵۸
    کد خبر :500197

وحید نامداری، هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد که بقای آنها در لیگ برتر دور از دسترس نیست.

وحید نامداری با اشاره به پیروزی تیمش برابر سپیدرود رشت گفت: ما در این بازی نمایش بسیار خوبی داشتیم و کاملاً مستحق برد بودیم، حتی در نیمه اول هم می‌توانستیم سه گل به حریف بزنیم. این درست است که گل اول را دریافت کردیم، ولی شکل تیمی‌مان را از دست ندادیم و خوشبختانه برد مهمی را در رشت به دست آوردیم.

وی درباره اخراج مجتبی رمضانی و اینکه یکی از بازیکنان استقلال خوزستان تماشاگران تیم میزبان را تحریک کرد، گفت: من نمی‌دانم در پایان بازی چه اتفاقاتی افتاد، ولی ما در دقایق آخر 10 نفره شدیم. نمی‌دانم بازیکن ما در پایان بازی چه کاری انجام داد و از طرفی هواداران سپیدرود هم ناراحت بودند. با این حال برای ما مهم این بود که سه امتیاز را بگیریم.

نامداری در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال خوزستان می‌تواند در لیگ برتر بماند، عنوان کرد: ما با این فوتبالی که انجام می‌دهیم، خیلی امیدوار به ماندن هستیم. استقلال خوزستان واقعاً خوب فوتبال بازی می‌کند و ماندنش در لیگ برتر دور از دسترس نیست.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اینکه چرا کریم بوستانی از جمع آبی‌پوشان خوزستانی جدا شد، گفت: واقعاً دلیل جدایی بوستانی را نمی‌دانم. ایشان برای تیم ما در حالی که شرایط سختی داشتیم زحمت کشید و برایش آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم در ادامه لیگ هم نتایج خوبی بگیریم و در لیگ برتر بمانیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید