واکنش حناچی به دو تجمع مقابل شورای شهر و حادثه مترو

    کد خبر :520138
شورای شهر و حادثه مترو

شهردار تهران در واکنش به دو تجمع امروز گروهی از رانندگان تاکسی فرودگاه امام و پیمانکاران شهرداری در مقابل شورای شهر توضیحاتی بیان کرد.

پیروز حناچی صبح امروز در حاشیه جلسه علنی شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ساعت اولیه سیل امسال اکیپ‌های شهرداری تهران به موضوع سیل خوزستان و گلستان ورود پیدا کردند، گفت: ما به دلیل تعطیلات نتوانستیم مجوز ورود به موضوع سیل را از شورای شهر دریافت کنیم اما امروز برای دریافت این مجوز یک لایحه دو فوریتی ارائه کردیم.

وی با بیان اینکه در لایحه امروز مجوز کمک مالی و فنی صادر شد، گفت: ما فقط اجازه ارسال کمک را خواسته بودیم و پیشنهاد ریالی نداده بودیم اما اعضای شورای شهر مایل بودند تا رقم هم مشخص شود.

حناچی در مورد تجمع تاکسیرانان و مینی‌بوس‌داران فرودگاه امام مقابل ساختمان شورا نیز گفت: اعتراض آنها نسبت به پرداخت هزینه طرح ترافیک است و معتقدند نباید هزینه طرح ترافیک را پرداخت کنند که این مسئله مربوط به مصوبه شورای شهر است.

شهردار تهران همچنین در خصوص اعتراضات پیمانکاران در مقابل شورای شهر با بیان اینکه مقدار زیادی از مطالبات پیمانکاران پرداخت شده گفت: مابقی مطالبات پیمانکاران نیز پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی در مورد ریزش در مترو طی چند روز گذشته نیز گفت: در یکی از محورهای فرعی مترو که محل دپو بوده و هواکش‌های عمودی در حال نصب بود، حادثه‌ای رخ داد که ربطی به ایستگاه و تونل نداشت اما طور دیگری خبررسانی شده بود که از آنجایی که این موارد حساسیت‌زا هستند اطلاع‌رسانی باید درست باشد.

شهردار تهران افزود: هیچ‌کس در رابطه با پروژه‌هایی که بهره برداری می‌شود، نمی‌تواند تضمین دهد، چرا که پروژه مشاور و پیمانکار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید