واکنش تند پروین خطاب به مدیران پرسپولیس و وزارت ورزش: مشکل برانکو تا ۲۴ ساعت آینده باید حل شود!

    کد خبر :752799

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس مدعی شد در صورتی که مشکل برانکو تا فردا حل نشود، موضع تندی علیه باشگاه خواهد گرفت.

طی روز‌های گذشته و با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس موفق نشده هنوز طلب برانکو ایوانکوویچ را بپردازد و به همین دلیل پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس بسته شده، صحبت‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه خطر کسر امتیاز و حتی سقوط به دسته پایین‌تر هم پرسپولیس را تهدید می‌کند.

به همین علت، هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس این روز‌ها به شدت نگران وضعیت این تیم هستند. در این میان، عده‌ای از هواداران به برخی از پیشکسوتان پرسپولیس خصوصا علی پروین هم خرده گرفتند که چرا آن‌ها در این روز‌ها سکوت کرده‌اند و هیچ واکنشی نسبت به این مشکلات نشان نمی‌دهند.

حالا شنیده می‌شود علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس خط و نشان جدی برای مدیریت، کارگزار اسپانسری و مسئولان وزارت ورزش کشیده است. پروین مدعی شده، در صورتی که ظرف ۲۴ ساعت آینده مشکل پرداخت طلب برانکو که دغدغه هواداران این تیم هم هست حل نشود، علیه وزارت ورزش، مسئولان باشگاه و کارگزار موضع تندی خواهد گرفت.

به گزارش میزان، وی در این خصوص گفت: انگار به این هواداران خوشی نیامده و نمی‌گذارند طعم شیرین حضور در فینال در دهان هواداران بماند. این شرایط ادامه پیدا کند من دیگر سکوت نمی‌کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید