واکسیناسیون سراسری کارکنان بانک مسکن آغاز شد

    کد خبر :833797

واکسیناسیون سراسری خانواده بانک مسکن آغاز شد. در این طرح قرار است ظرف حداکثر یک هفته تمامی کارکنان بانک اعم از شاغل و بازنشسته واکسینه شوند.

«بازتاب»؛ این طرح به دنبال آغاز فاز اول واکسیناسیون کارکنان این بانک در تاریخ 7 مرداد ماه به اجرا درآمده است و در حال حاضر همه نیروهای خدمتگزار در شبکه بانکی کشور تحت پوشش عملیات واکسیناسیون برای مقابله با کرونا قرار گرفته اند.

محمود شایان- مدیرعامل بانک مسکن صبح دیروز در مجتمع پردیس فرمانیه خطاب به کارکنان بانکی که برای واکسیناسیون حضور پیدا کرده بودند ، اعلام کرد: این خدمت به دنبال پیگیری های شورای هماهنگی بانک ها و تلاش مدیران عامل شبکه بانکی برای کارکنان به اجرا درمی آید چرا که اعتقاد داریم کارکنان بانک ها در صف اول خدمات رسانی به مردم قرار دارند و به همین خاطر در معرض بیشترین خطر ابتلا به کرونا می باشند.

مدیرعامل بانک مسکن افزود : از امروز عملیات واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی در 17 نقطه شروع شده است و امیدواریم در یک هفته همه همکاران در سطح استان تهران واکسینه شوند.

شایان خطاب به کارکنان بانک مسکن یک توصیه مطرح کرد . وی گفت: از آنجا که طبق اعلام صریح مقامات وزارت بهداشت و پزشکان معتبر فرآیند ایمن سازی افراد واکسینه یک هفته بعد از دوز دوم شروع می شود لازم است همه شما عزیزان تا آن زمان همچنان نسبت به حداکثر مراقبت و رعایت پروتکل های بهداشتی دوره پاندمی اقدامات لازم ، احتیاطی ، بهداشتی و تکمیلی را انجام دهید.

مدیرعامل بانک مسکن در ادامه گفت: تاکنون 350 نفر از کارکنان خدوم شبکه بانکی به خاطر کرونا جان خود را از دست داده اند که با خانواده این از دست رفتگان اظهار همدردی میکنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید