واکسهال Corsa-e Anniversary Edition رونمایی شد/ هاچ بک زیبا الکتریکی

    کد خبر :919691
واکسهال Corsa-e Anniversary Edition رونمایی شد

واکسهال 40 سالگی کورسا را با عرضه نسخه ویژه به نام Vauxhall Corsa-e Anniversary Edition جشن می‌گیرد. این مدل جدید یک خودروی الکتریکی با برد 355 کیلومتری است و از باتری 50 کیلووات ساعتی و شارژ سریع 100 کیلووات CCS بهره می‌برد.

بازتاب-نسخه Anniversary به طور انحصاری در رنگ فلزی جدید «Record Red» با الهام از «Carmine Red» نسخه اصلی Nova در دسترس است و با ارتقاهای بیرونی و داخلی بیشتری همراه می‌شود. جلوپنجره مشکی با لوگو واکسهال گریفین در جلو و عقب مشکی در تمام مدل‌های Anniversary Edition، در کنار حروف سیاه «کورسا» در عقب گنجانده شده است و  همانطور که برای اولین بار در New Grandland و All-New Astra دیده شد، جلوپنجره مشکی در عقب قرار دارد. رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی به رنگ مشکی براق، با درج‌های خاکستری مات هستند.

واکسهال Corsa-e Anniversary Edition رونمایی شد

در داخل، نسخه Anniversary دارای تفسیری مدرن از پارچه صندلی تارتان کلاسیک Nova است. صندلی‌های اسپرت شطرنجی جلو همراه با نشان مدل به چشم می‌خورد. Corsa-e Anniversary Edition بر اساس نسخه GS Line تجهیزات استاندارد شامل سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین دید عقب پانوراما 180 درجه و هشدار نقاط کور دارد. برای راحتی و آسایش بیشتر، این مدل به گرم‌کن صندلی و فرمان و همچنین آینه‌های درب تاشو برقی و گرم شونده مجهز شده است.

واکسهال Corsa-e Anniversary Edition رونمایی شد

می‌توانید جزئیات بیشتری در مورد نسخه جدید واکسهال Corsa-e Anniversary Edition را در وب سایت این شرکت مطالعه کنید. محصول جدید با قیمت پایه 31000 پوند راهی بازار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید