واژگونی خودرو زائران ایرانی در عراق 7 مصدوم و یک فوتی در برداشت

    کد خبر :938626
واژگونی خودرو زائران ایرانی در عراق 7 مصدوم و یک فوتی در برداشت

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: واژگونی یک خودرو سانتافه حامل زائران ایرانی در المشرح عراق یک فوتی و هفت مصدوم بر جای گذاشت.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، عارف شرهانی اظهار داشت: واژگونی یک خودرو سانتافه حامل زایران ایرانی در المشرح عراق یک فوتی و هفت مصدوم بر جا گذاشت.

وی افزود: این حادثه در ساعت 1:10 بامداد امروز پنج‌شنبه در المشرح عراق رخ داد و مصدومان پنج نفر شامل 2 نفر خانم 40 و 9 ساله و سه نفر آقا 53،16 ، 41 ساله گزارش شد که از مرز چذابه به اتوبوس آمبولانس البرز تحویل داده شدند و از آنجا به بیمارستان شهدا نفت سوسنگرد منتقل شدند.

وی افزود: یک خانم 47 ساله در این حادثه جان خود را از دست داد. دو مصدوم ایرانی دیگر نیز پس از یک ساعت توسط یک دستگاه آمبولانس عراق، به آمبولانس ماموران امدادی اورژانس 115 تحویل داده شد.

به گزارش تسنیم، این حادثه بین مسیر پایانه شیب عراق(چذابه) تا منطقه المشرح عراق رخ داد.دو روز پیش نیز حادثه رانندگی برای زایران ایرانی در همین مسیر سه مصدوم در پی داشت. پایانه مرزی چذابه در 110 کیلومتری شمال غرب اهواز ، و شلمچه در 15 کیلومتری خرمشهر، 2 گذرگاه تردد اتباع ایرانی و عراقی هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید