وان پلاس 9 آر تی با ۱۲ گیگابایت رم و اسنپدراگون ۸۸۸ در گیک‌بنچ فهرست شد

    کد خبر :850335
وان پلاس 9 آر تی با ۱۲ گیگابایت رم و اسنپدراگون ۸۸۸ در گیک‌بنچ فهرست شد

طبق اخبار منتشرشده، وان پلاس ۹ آر تی در آزمون تک‌هسته‌ای گیک‌بنچ ۸۱۸ امتیاز و در آزمون چند‌هسته‌ای ۳۲۴۶ امتیاز به‌ دست آورده است.

وان پلاس قصد دارد گوشی پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه‌ وان پلاس ۹ آر تی (OnePlus 9 RT) را در ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر ۱۴۰۰) معرفی کند و انتظار می‌رود در بازار‌های محدودی نظیر هند و چین عرضه شود. این گوشی وان پلاس با شماره‌ مدل MT2110 در وب‌سایت گواهینامه‌ی 3C چین مشاهده شده است و احتمالا با نام تجاری وان پلاس ۹ آر تی در دسترس قرار خواهد گرفت. از طرفی دیگر، همین گوشی در گیک‌بنچ نیز فهرست و عملکرد داخلی آن قبل از رونمایی آزمایش شده است.

با استناد به فهرست گیک‌بنچ، وان پلاس ۹ آر تی به تراشه‌ی کوالکام مجهز خواهد شد که با نام Lahaina شناخته می‌شود. پیکربندی تراشه‌ی نام‌برده نشان می‌دهد که تراشه‌ی این گوشی هوشمند وان پلاس از نوع اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود.

در همین رابطه اطلاعاتی در ماه آگوست توسط اندرویدسنترال منتشر شد و نشان داد که تراشه‌ی وان پلاس ۹ آر تی، نسخه‌ای بالاتر از اسنپدراگون ۸۷۰ خواهد بود. درنهایت باید صبر کرد تا متوجه شد کدام تراشه‌، قدرت سخت‌افزاری وان پلاس ۹ آر تی را تأمین خواهد کرد.

گوشی هوشمند با شماره‌ مدل MT2110 مجهز به ۱۲ گیگابایت رم است و از اندروید ۱۱ بهره خواهد برد. این گوشی وان پلاس در آزمون تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای به‌ ترتیب امتیاز ۸۱۸ و ۳۲۴۶ کسب کرده است. به‌ نظر می‌رسد نوع دیگری از این گوشی که در هند عرضه می‌شود، شماره‌ مدل MT2111 دارد.

به گزارش زومیت، طبق گزارش منتشرشده، وان پلاس ۹ آر تی احتمالا به صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ اینچ +AMOLED FHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل و مجموعه دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین ۱۶ مگاپیکسل و دوربین ۲ مگاپیکسل مجهز خواهد شد. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت احتمالا وظیفه‌ی تأمین انرژی وان پلاس ۹ آر تی را بر عهده خواهد گرفت که از شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی احتمالا با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در دسترس قرار خواهد گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید