پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری بگیران

    کد خبر :840422
پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری بگیران

بازنشستگان و مستمری بگیران می‌توانند از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی تأمین اموال، تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی استفاده کنند.

براساس اطلاعیه بانک رفاه کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران می‌توانند از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی استفاده کنند.

در این اطلاعیه آمده است:”در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و تکریم مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی، طرح کرامت بانک رفاه کارگران تا پایان مرداد ماه سال ۱۴۰۱ بازنگری و تمدید شد.

مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می‌توانند برای تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی خود حداکثر تا مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات از شعب بانک رفاه دریافت کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) به شماره تلفن ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید