هیل: نامزدی بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، «۹۵ درصد»قطعی است

    کد خبر :488623
هیل

تارنمای «هیل» به نقل از منابع آگاه نوشت که «جو بایدن» به احتمال قریب به یقین وارد کارزار انتخابات ریاست ۲۰۲۰ شده و رقیب اصلی «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا خواهد شد.

به گزارش بازتاب، هیل به نقل از یک منبع مطلع خبر داد که نامزدی بایدن معاون باراک اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری، «۹۵ درصد» قطعی شده است. بنا به اظهارات منابع آگاه، بایدن طی روز‌های گذشته به دنبال جلب حمایت فعالان به ویژه حامیان مالی بوده است.
«رابرت وولف» از بزرگ‌ترین حامیان مالی حزب دموکرات تایید کرد که روز چهارشنبه یک تماس تلفنی ۲۵ دقیقه‌ای با بایدن داشت. وی از بایدن به عنوان تاثیرگذارترین چهره‌های انتخابات میاندوره‌ای نوامبر ۲۰۱۸ نام برد که در همه پنجاه ایالت آمریکا شخصیتی تاثیرگذار است و «این به وی اطمینان داده است که می‌تواند در انتخابات سراسری نیز عملکرد خوبی داشته باشد.»
چندین نظرسنجی از رای دهندگان دموکرات درباره نامزد‌های برتر در انتخابات ریاست جمهوری به عمل آمده که بایدن در صدر آن‌ها قرار گرفته است. طبق نظرسنجی دانشگاه «مانموث»، بایدن از حمایت ۲۹ درصدی رای دهندگان برخوردار است و «برنی سندرز» سناتور مستقل از ایالت ورمونت هم در میان رای دهندگان دموکرات از حمایت یازده درصدی برخوردار است.
سناتور‌های دموکرات «کامالا هریس» از ایالت کالیفرنیا و «الیزابت وارن» از ایالت ماساچوست جزو نامزد‌هایی هستند که وارد کارزار انتخاباتی شده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید