هوندا Fit RS جدید برای بازار ژاپن معرفی شد

    کد خبر :931164
هوندا Fit RS

هوندا نسخه RS Jazz را در ژاپن عرضه خواهد کرد، این خودرو هوندا Fit RS نام دارد، هنوز جزئیات زیادی در مورد عملکرد خودرو مشخص نیست. البته شرکت مورد اشاره تصویری از این هاچ بک قوی منتشر کرد.

بازتاب-در این تغییر جزئی مدل، با حفظ مفهوم FIT، که می‌تواند با توجه به سبک زندگی مشتریان باشد، BASIC، HOME و LUXE طراحی جدیدتری دارند و CROSSTAR طراحی کراس‌اووری دارد. علاوه بر این، ما به تازگی RS (RS) را معرفی کردیم که بر طراحی اسپرت و کیفیت رانندگی تمرکز دارد. سیستم منحصربفرد هیبریدی دو موتوره هوندا “e:HEV” *1 که در FIT نصب شده است، رانندگی قدرتمندتری را با افزایش خروجی موتور و بهبود واکنش شتاب فراهم می‌کند.

هوندا Fit RS جدید برای بازار ژاپن معرفی شد

RS جدید دارای جلوپنجره انحصاری جلو، سپرهای جلو و عقب و اسپویلر عقب است که ظاهری اسپرت به آن بخشید. علاوه بر این، RS e:HEV به طور ویژه مجهز به یک انتخابگر کاهش سرعت و سوئیچ حالت رانندگی است تا نیاز مشتری برای رانندگی را برآورده کند. FIT خودرویی بوده که به دنبال عملکرد ایمنی و قابلیت استفاده لازم برای استفاده راحت در همه شرایط روزمره است. هوندا SENSING ×2، یک سیستم پشتیبانی رانندگی ایمن پیشرفته که تجهیزات استاندارد در همه تریم‌ها است، به دلیل فضای داخلی جادار، دید راحت و سهولت استفاده مورد استقبال قرار گرفت.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید