هزینه پیامک به خارج از کشور چقدر است؟

    کد خبر :971032

آیا شما نیز برای ارسال اس ام اس به خارج از کشور با همراه اول و ایرانسل دچار چالش شده‌اید و اطلاعاتی در مورد هزینه ارسال پیام کوتاه به خارج از کشور را ندارید؟ در واقع باید گفت نرخ هزینه پیامک به خارج از کشور، بر اساس کشور دریافت‌کننده SMS و اپراتور مورد‌‌استفاده، متفاوت خواهد بود. ارسال پیامک به خارج از کشور یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌ها برای ارتباط فوری و قابل اعتماد با ساکنین خارج از ایران است. اما برای ارسال هر پیامک به خارج از کشور، باید هزینه‌ای پرداخت شود. اگر قصد آگاهی بیشتر در مورد هزینه هر پیامک به خارج از کشور و نقاط مختلف دنیا را دارید، این محتوا برای شما نوشته شده است.

ارسال پیامک بین‌المللی با شماره اختصاصی؛ یکی از روش‌های ارسال پیامک به خارج از کشور

برای ارسال انواع پیامک چه از نوع تبلیغاتی و چه از نوع شخصی، بهتر است از شماره‌های اختصاصی استفاده کنید. در واقع این روش، یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای ارسال اس ام اس به خارج از کشور با همراه اول و ایرانسل است. این شماره‌ها، مختص شما بوده و دیگر نیازی نیست با هر بار پیام دادن با خط جدید، اعتماد کشور مقابل را جلب کنید.

هم‌چنین این روش برای ارسال پیامک تبلیغاتی بین‌المللی از طریق پنل پیامک نیز قابل استفاده است. زیرا روشی مناسب برای برقراری ارتباط دوطرفه با مشتری محسوب می‌شود و از طرفی شماره اختصاصی، مختص شرکت شما بوده و اعتبار برندتان را نشان می‌دهد.

تعرفه هزینه ارسال پیامک بین‌المللی در هر کشور متفاوت است!

هر شخصی برای ارسال پیامک به خارج از کشور نیازمند یک سامانه پیامکی یا اپراتور مشخصی (همراه اول،ایرانسل، رایتل) است. در واقع شما چه برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی و چه برای ارسال پیامک‌های شخصی باید هزینه‌ای را به این اپراتورها و سامانه‌های پیامکی بپردازید.

امکان ارسال پیامک به خارج از کشور، به بیش از ۱۳۰ کشور دنیا از جمله آمریکا، چین، کانادا، ترکیه، آلمان و کشور‌های بسیار دیگری وجود دارد. هزینه پیامک به خارج از کشور در نقاط مختلف دنیا متفاوت بوده و هر کشور تعرفه مشخصی دارد. علاوه‌بر این، هر کدام از کشورها در نقاط مختلف دنیا، از قوانین و مقررات خاصی پیروی می‌کنند. برای صاحبان کسب‌وکارهایی که در استراتژی بازاریابی آن‌ها، ارسال پیامک تبلیغاتی به مخاطبان کشورهای مختلف دنیا گنجانده شده است، آشنایی با چنین قوانینی بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

اگر قبضی با مبلغ بالا دریافت کرده‌اید، با استعلام سیم کارت با کد ملی می‌توانید از تعداد سیم‌کارت‌های فعال خود آگاه شوید.

بررسی هزینه ارسال اس ام اس به خارج از کشور با ایرانسل و همراه اول

ارسال اس ام اس با اپراتورهای مختلف به همه کشورهای آمریکایی، اروپایی، آسیایی، خاورمیانه (عراق و افغانستان) بدون هیچ مشکلی امکان‌پذیر خواهد بود. هزینه ارسال پیامک به خارج از کشور با اپراتورهای مختلف ایران، بسیار متفاوت با هزینه ارسال پیامک داخلی است. در واقع علاوه‌بر کشور مورد‌نظر، نوع اپراتور نیز تاثیر مستقیمی در هزینه sms به خارج از کشور دارد. به‌عنوان مثال ممکن است تعرفه پیامک به خارج از کشور ایرانسل نسبت‌به تعرفه پیامک به خارج از کشور همراه اول بیشتر یا کمتر باشد.

در واقع نرخ پیامک به خارج از کشور مشخص و ثابت نیست؛ زیرا هزینه آن‌ها براساس هر کشور و اپراتور مورد استفاده، متفاوت خواهد بود. بر این اساس با‌توجه‌به نوسانات ارزی موجود در بازار، برای آگاهی از آخرین هزینه‌های ارسال پیامک بین‌المللی به سایت فراز اس ام اس مراجعه کنید. البته ناگفته نماند که ارسال پیامک از کشورهای مختلف دنیا به ایران، برای مشترکین همراه اول و ایرانسل هزینه‌ای نخواهد داشت.

علاوه‌بر هزینه پیامک به خارج از کشور، دغدغه‌ای که بسیاری از افراد دارند، هزینه دریافت قبض برق از طریق پیامک است. اگر در مورد نحوه دریافت قبض برق از طریق SMS و هزینه آن اطلاعاتی ندارید، سایت فراز اس ام اس در قالب یک مقاله شما را راهنمایی خواهد کرد.

زبان نوشتاری برای ارسال پیامک به خارج از کشور باید چگونه باشد؟

حتماً به این نکته توجه داشته باشید که به‌منظور ارسال اس ام اس به خارج از کشور، باید از زبان انگلیسی بهره‌مند شوید. به‌هیچ‌عنوان نباید از زبان فارسی برای نوشتار خود استفاده کنید. معمولا هر پارت پیامک حاوی 160 کاراکتر حروف انگلیسی است و برای ارسال بیشتر از این حد به خارج از کشور، پیامک در دو پارت جای می‌گیرد.

پنل پیامک فراز اس ام اس، بهترین ابزار برای ارسال پیامک تبلیغاتی بین‌المللی

در این مقاله به‌طور مفصل در مورد نحوه ارسال SMS بین‌المللی و هزینه پیامک به خارج از کشور صحبت کردیم. اگر برای ارسال پیامک به خارج از ایران و خرید پنل پیامکی سوالی در ذهن شما باقی مانده است با تماس به شماره 02174853، می‌توانید از کارشناسان سایت فراز اس ام اس راهنمایی بگیرید. فراز اس ام اس با ارائه انواع پنل‌های پیامکی به کسب‌وکارها، نقش موثری در بازاریابی پیامکی کل کشور و کسب‌وکارهای گوناگون دارد.

در هرکجا و هر زمان که سازمان شما تصمیم به استفاده از پنل بازاریابی پیامکی بگیرد و بخواهد با ارسال پیامک به کل کشورهای دنیا بازار کسب‌وکار خود را گسترش دهد، فراز اس ام اس با پنل‌های پیامکی گوناگون به کمک آن خواهد آمد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارسال پیامک به خارج از کشور و هزینه آن، به سایت farazsms.com مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید