هاوال کاملا روی خودروهای بدون پیشرانه احتراقی متمرکز می شود

    کد خبر :934932
هاوال

شرکت چینی گریت وال موتورز اعلام کرد که تا سال 2030، برند فرعی خود هاوال، فروش خودروهای بنزینی را متوقف خواهد کرد. آنها با خودروهای الکتریکی و هیبریدی جایگزین خواهند شد. این موضوع در ارائه کنسرت دیوار بزرگ، که گزیده‌ای از آن توسط China Automobiles ارائه شده بود، مورد بحث قرار گرفت.

بازتاب-چری، چانگان و جیلی قبلاً برنامه‌های خود را برای روی آوردن به منابع انرژی تجدیدپذیر اعلام کرده‌اند، اما هاوال یکی از اولین کسانی بود که تاریخ‌های مشخصی را نام برد. نقطه شروع در مورد او سال 2025 خواهد بود که در آن زمان مدل‌های هیبریدی و الکتریکی 80 درصد از فروش را به خود اختصاص خواهند داد. دومی در سال 2030 است، زمانی که مدل‌های الکتریکی کاملا خط تولید هاوال را دربرمی‌گیرد.

گریت وال حداقل 15 میلیارد دلار در توسعه فناوری‌های “سبز” سرمایه گذاری خواهد کرد و از طرفی می‌توان هاوال الکتریکی و هیبریدی را نه تنها با دریچه شارژ روی بدنه، بلکه با لوگوی به روز شده شاهد بود.

خط تولید فعلی هاوال در حال حاضر با سه خودروی هیبریدی، چیتو ، شنشو و H6S ارائه شده است. به زودی هاوال H6 مشابه در نسخه‌های هیبریدی معمولی و پلاگین، جولیون جمع و جورتر و موارد جدید دیگر به آن اضافه خواهد شد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید