نگارش ۲ قسمت از «پایتخت۶» به پایان رسید/ همکاری دلچسب با تنابنده

    کد خبر :580141

آرش عباسی نویسنده و کارگردان تئاتر از حضور در کنار محسن تنابنده به عنوان نویسنده فصل جدید سریال «پایتخت» خبر داد.

آرش عباسی نویسنده و کارگردان تئاتر که این روزها نمایش «مولن روژ» به نویسندگی وی و کارگردانی حسین پارسایی در باغ کتاب روی صحنه است، درباره حضورش در مجموعه «پایتخت»گفت: همراه با محسن تنابنده در حال نگارش فصل ششم مجموعه «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم هستیم و تا امروز نگارش ۲ قسمت از سریال به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش‌مان این است که تا قبل از آغاز تصویربرداری این مجموعه بخش عمده‌ای از نگارش فیلمنامه به پایان برسد. در فصل جدید کاراکترها تغییرات اساسی و بنیادینی کرده‌اند که این تغییرات در راستای جذاب تر شدن سریال خواهد بود. تلاشم این است که از تجربه سال‌ها حضورم در تئاتر در نگارش این متن استفاده کنم و بتوانم به درستی این تجربیات را انتقال دهم.

عباسی یادآور شد: سریال نویسی کار بسیار دشواری است و نگارش متن این مجموعه نیز با توجه به اینکه همه مخاطبان شخصیت‌های آن را می‌شناسند و با ویژگی‌ها و رفتارهایشان آشنا هستند، بسیار دشوارتر خواهد بود.

به گزارش مهر،وی در پایان صحبت هایش درباره تجربه همکاری با محسن تنابنده بیان کرد: تجربه همکاری با محسن تنابنده که البته این روزها به عنوان بازیگر در نمایش «مولن روژ» حضور دارد تجربه بسیار بی‌نظیری است چون او ذهنی بسیار پویا و فعال دارد و من همکاری با وی را به عنوان یک تجربه سخت در نظر می‌گیرم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید