نوکیا از هدفون بی سیم BH-805 با قابلیت لغو نویز رونمایی کرد

    کد خبر :827030

نوکیا چند وقتی است که تولید گوشی‌های هوشمند و دیگر محصولات را برعهده HMD گذاشته تا بتواند عملکرد بهتری در مقایسه با دهه قبلی از خود نشان دهد. حال نوبت به معرفی هدفون بی سیم BH-805 با قابلیتی کاربردی رسید.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– نوکیا پیش از این از ایرباد بی سیم BH-805 در بازار هند و چین رونمایی کرده بود که چند ماهی از عرضه آن‌ به بازار می‌گذرد. با این حال این شرکت به تازگی ایرباد بی سیم BH-805 را برای بازار اروپا رونمایی کرده است که هم اکنون با قیمت 118 دلار در اتریش، سوئیس و آلمان قابل تهیه است.

ایرباد بی سیم جدید نوکیا شباهت زیادی به ایرباد نوکیا لایت دارد و برخی از ویژگی‌های این دو نیز کاملا مشابه است. این ایرباد از درایورهای گرافینی 13 میلی‌متری استفاده می‌کند و کیس شارژ آن 400 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت باتری دارد. درون هر کدام از گوشی‌ها یک باتری 45 میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده است که می‌تواند تا 5 ساعت موسیقی پخش کند. امکان افزایش این مقدار به 20 ساعت به کمک کیس شارژ وجود دارد. البته لازم به ذکر است که فعالسازی حذف نویز فعال موجب کاهش میزان شارژدهی ایرباد نوکیا BH-805 خواهد شد.

هدفون بی سیم BH-805 نوکیا با قابلیت لغو نویز

از جمله سایر ویژگی‌های این ایرباد می‌توان به درگاه USB-C، اتصال بلوتوث 5.0، گواهی IPX5 و دستیار صوتی گوگل اشاره داشت. این ایرباد در دو رنگ مشکی ذغالی و آبی تیره روانه بازار می‌شود. جعبه‌ای که ایرباد نوکیا، کیس شارژ و بالشتک‌ها را در خود جای داده است از جنس کاغذ بازیافتی است. نوکیا هنوز در مورد عرضه این ایرباد در بازارهای دیگر چیزی اعلام نکرده است.

در ادامه می‌توانید تصاویر هدفون مورد اشاره را مشاهده کنید:

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید