نوبت دهی بهترین متخصص ارتودنسی با سایت پی جو

    کد خبر :949651

انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی

بهترین متخصص ارتودنسی با تشخیص درست، مشکلات به هم ریختگی دندان ها و شکل نامناسب استخوان فک را بهبود می بخشد. ارتودنسی یک درمان بسیار موثر برای برگرداندن دندان های نامرتب به سر جای خود و درمان ناهنجاری های فک می باشد.

ارتودنسی شامل دو نوع ارتودنسی ثابت و ارتودنسی متحرک می باشد. انتخاب نوع مناسب ارتودنسی توسط متخصص ارتودنسی انجام می شود. دندانپزشک با معاینه دقیق دهان و دندان و گرفتن عکس دندانپزشکی تشخیص می دهد که بیمار به چه نوع از انواع ارتودنسی نیاز دارد.برای اخذ نوبت اینترنتی از بهترین دندانپزشکان متخصص ارتودنسی شهر خود میتوانید به سایت پی جو مراجعه نمایید.

انواع ارتودنسی

 ارتودنسی ثابت: ارتودنسی ثابت، ارتودنسی هایی می باشند که بیمار نمی تواند در دوره درمان به تنهایی آن را از دهان خود خارج کند. بیمار برای خارج کردن ارتودنسی باید حتما به دندانپزشک مراجعه کند.

♦ ارتودنسی ثابت فلزی

♦ ارتودنسی ثابت سرامیکی

♦ ارتودنسی لینگوال

♦ ارتودنسی دیمون

ارتودنسی ثابت یک روش بسیار موثر برای بهبود وضعیت دندان های به هم ریخته می باشد که توسط بهترین متخصص ارتودنسی انجام می شود. در این روش ارتودنسی، سیم و نگین هایی بر روی دندان های نامرتب متصل می شوند که با گذشت زمان باعث جابجایی و مرتب شدن دندان ها می گردد. کش های رنگی مورد استفاده در این روش، موجب بهبود ناهنجاری های فک و اصلاح زاویه تماس دندان های فک بالا و فک پایین می شود.بهترین متخصص ارتودنسی در شیراز ، متخصص ارتودنسی در اهواز و سایر شهرهای ایران را در پی جو بیابید.

متخصص ارتودنسی به کسانی که ارتودنسی ثابت دارند، توصیه می کند که بهداشت دهان و دندان را با دقت بیشتری رعایت کنند تا از ایجاد پوسیدگی دندان به دلیل جمع شدن باکتری در محل براکت و سیم ها جلوگیری شود.

ارتودنسی متحرک: ارتودنسی متحرک، ارتودنسی هایی می باشند که بیمار می تواند در زمان غذا خوردن، آنها را از دهان خود خارج کند و بعد از شستشوی دهان و دندان، دوباره ارتودنسی را در دهان خود قرار دهد. برای جابجایی این ارتودنسی نیازی به مراجعه به دندانپزشک نیست.

♦ ارتودنسی نامرئی

♦ ارتودنسی متحرک

متخصص ارتودنسی برای ساخت ارتودنسی متحرک ابتدا قالب گیری را انجام می دهد. ارتودنسی متحرک هم می تواند، نامرتبی دندان ها را درمان کند. ارتودنسی نامرئی در زمان استفاده دیده نمی شود و موجب افزایش زیبایی و اعتماد به نفس فرد می شود. به همین دلیل اکثر افراد مایل هستند از این روش درمانی استفاده کنند.

انتخاب بهترین نوع ارتودنسی دندان توسط متخصص ارتودنسی

متخصص متبحر ارتودنسی بهترین نوع ارتودنسی دندان را با توجه به وضعیت به هم ریختگی دندان های شما تجویز می کند. هزینه ارتودنسی هم در انتخاب نوع مناسب تاثیر می گذارد. اما به طور کلی ارتودنسی متحرک و ارتودنسی نامرئی از بهترین نوع ارتودنسی ها محسوب می شود.

متخصص ارتودنسی خوب در سایت پی جو

برای انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی باید تحقیقات زیادی انجام دهید. انتخاب یک دندانپزشک با تجربه و متبحر می تواند به درمان مشکلات دهان و دندان شما کمک شایانی کند. یکی از سایت هایی که می تواند شما را در انتخاب بهترین دندانپزشکان ارتودنسی راهنمایی کند، سایت پی جو می باشد. سایت پی جو معرف بهترین دندانپزشکان در شهرهای مختلف مانند بهترین دندانپزشکان شیراز که خدمات ارتودنسی انجام میدهند می باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید