پاسخ معاون شهرداری به چمران:

نه تونل مترو را زیرزمین کور کردیم و نه تونل به اطلس مال فروختیم

    کد خبر :569439

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به اظهارات اخیر مهدی چمران درباره عدم توانایی مدیریت شهری در ساخت مترو گفت: اگر در این مدت کاری هم نکرده بودیم، بهتر از این بود که تونل بسازیم و بعد ورودی آنرا به پروژه اطلس مال بفروشیم و تونل کنده شده مترو را کور کنیم و یک منطقه شهر را از مترو محروم کنیم.

محسن پورسیداقایی در واکنش به سخنان مهدی چمران رییس سابق شورای شهر تهران در خصوص عدم توانایی مدیریت شهری فعلی در احداث حتی یک متر تونل مترو، گفت: مدیریت شهری جدید از ابتدای حضورش سعی در جمع کردن و ساماندهی اشکالات دوره قبل در خط ٧ مترو داشت.

وی با اشاره به ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ایمنی خط 7 مترو، گفت: اگر مدیران پیشین کار خود را درست انجام می دادند مجبور نبودیم در یک بازه زمانی طولانی‌تر نسبت به ساماندهی خطوط مترویی که به صورت نمایشی افتتاح کردند، اقدام کنیم و همچنین در این مدتی که مدیریت شهری با کوهی از مشکلات مالی ناشی از بدهی‌های قبل مواجه بود، توانستیم خط 6 را نیز افتتاح کنیم.

به گزارش ایسنا،پورسیدآقایی در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر در این مدت کاری هم نکرده بودیم، بهتر از این بود که تونل بسازیم و بعد ورودی آنرا به پروژه اطلس مال بفروشیم و تونل کنده شده مترو را زیر خیابان به حال خود رها کنیم و آنرا کور نماییم و یک منطقه شهر را از مترو محروم کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید