نسل جدید هدفون ایرپادز پرو اپل معرفی شد

    کد خبر :938792
ایرپادز پرو

شرکت اپل در جریان رویداد 7 سپتامبر خود از نسل جدید ایرپادز پرو به نام ایرپادز پرو 2 رونمایی کرده که اگرچه در بحث طراحی تغییر چندانی نداشته اما دارای اسپیکری جهت اعلان هشدار هنگام گم شدن است.

بازتاب-‌ یک سطح خازنی روی هر گوشی تعبیه شده که برای کنترل لمسی به کار گرفته می شود. همچنین چیپست H2 اپل هم در آن به کار گرفته شده تا عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

قابلیت لغو نویز در این مدل بسیار ارتقایافته تا عملکردی بهتر در شرایط پرسروصدا نشان دهد. افراد با کشیدن انگشت خود روی ساقه هدفون موجب می‌شوند تا موسیقی تغییر کرده یا تماس برقرار کنند و یک سری فعالیت دیگر انجام دهند. یک حسگر تشخیص پوست بهبود یافته هم وجود دارد که موجب عدم لمس تصادفی می شود.

نسل جدید هدفون ایرپادز پرو اپل معرفی شد

AirPods Pro جدید را می توان با شارژر Apple Watch، شارژر MagSafe یا هر شارژر دارای گواهی Qi شارژ کرد. اگر موافق شارژ بی سیم نیستید با وجود پورت لایتینگ می توان کیس را سیمی شارژ کرد. به گفته اپل ایرپادز پرو 2 در برابر آب و تعریق مقاومت دارد. اپل همچنین در حال به روز رسانی صدای فضایی با «صوت فضایی شخصی» است که در آن کاربران می توانند از سیستم دوربین با دوربین true-depth آیفون خود برای نقشه برداری از گوش خود استفاده کنند و به ارائه یک تجربه شنیداری شخصی کمک کند. تراشه H2 حذف نویز فعال را بیشتر بهینه می‌کند و طبق گفته اپل، AirPods Pro 2 جدید در مقایسه با AirPods Pro قدیمی‌تر، دو برابر کاهش نویز بهتر ارائه می‌دهد.

حتی حالت شفافیت با معرفی «حالت شفافیت تطبیقی» کاملاً جدید توسط اپل به‌روزرسانی می‌شود. با کمک تراشه قدرتمند H2، این هدفون جدید می‌تواند از پردازش روی دستگاه برای کاهش صداهای بلند محیطی مانند آژیرها و ابزارهای ساختمانی استفاده کند. ایرپادز پرو 2 حتی باتری بزرگ‌تری دارد و 33 درصد عمر بیشتری ارائه می دهد. طبق گفته اپل، AirPods Pro 2 جدید اکنون دارای عمر 6 ساعته است.

AirPods Pro 2 همچنین دارای تراشه H2 نسل جدید بوده و از بلوتوث 5.2 و کدک LC3 پشتیبانی می کند. بنابراین تجربه کاربری پایدار و بهتری با محصول جدید می توان داشت. اپل این هدفون را از 23 سپتامبر در رنگ سفید با قیمت 249 دلار عرضه می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید