نسخه های غیرپرو آیفون 14 نمایشگر 120 هرتزی ندارند

    کد خبر :880393

اگر به خاطر داشته باشید چند روز پیش خبری در مورد سری گوشی‌های آیفون 14 اپل منتشر شد که باعث خشنودی بسیاری از اپل‌دوستان بود. طبق این افشاگری تمام گوشی‌های سری iPhone 14 اپل از نمایشگر 120 هرتزی بهره خواهند برد، اما امروز یکی از تحلیل‌گران نام‌آشنا مدعی شد نمایشگرهای 120 هرتزی در نسخه‌های غیر پروی گوشی‌های آیفون 14 نیز حضور نمی‌یابند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_همانطور که می‌دانید شرکت اپل چند ماه پیش سری گوشی‌های آیفون 13 را در چهار مدل iPhone 13 mini، iPhone 13، iPhone 13 Pro و iPhone 13 Pro Max رونمایی کرد که نسخه‌های معمولی آن از نمایشگر 60 هرتزی و نسخه‌های پرو از نمایشگر 120 هرتزی ProMotion بهره می‌بردند. هرچند دو روز پیش خبری در مورد حضور نمایشگر 120 هرتزی در تمام نسخه‌های آیفون 14 منتشر شده بود، اما امروز این گزارش توسط یکی از تحلیل‌گران معروف دنیای اپل رد شد.

 

 

امروز Ross Young در اکانت توییتر خود در پاسخ به یکی از کاربران که از حضور نمایشگر 120 هرتزی در نسخه‌های غیر پروی آیفون 14 پرسیده بود، مدعی شد اپل امسال نیز مانند سال گذشته از نمایشگرهای 120 هرتزی خود فقط در نسخه‌های پرو و پرو مکس آیفون 14 استفاده خواهد کرد.

وی همچنین عنوان کرد ظرفیت تولید نمایشگرهای LTPO شرکت BOE Display که یکی از تامین‌کنندگان اپل در سال جاری خواهد بود به اندازه‌ی کافی نیست و از این کوپرتینویی‌ها حداقل یک سال دیگر هم به همین روند ادامه می‌دهند.

افزون بر این، اخیراً گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد ناچ بزرگ و آزاردهنده سری گوشی‌های آیفون در نسل بعدی جای خود را به دو حفره‌ی نسبتاً کوچک می‌دهد. البته گفته می‌شود این طراحی نیز فقط در نسخه‌های پروی آیفون 14 یعنی iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max حضور می‌یابد و نسخه‌های غیر پرو از همان ناچ همیشگی بهره‌مند خواهند بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید