مشخصات احتمالی نسخه‌ی ۲۰۲۱ گلکسی M21 سامسونگ منتشر شد

  • آرشیو
  • یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۰۵
    کد خبر :826610
مشخصات احتمالی نسخه‌ی ۲۰۲۱ گلکسی M21 سامسونگ منتشر شد

افشاگری مشخصات سخت‌افزاری احتمالی گلکسی M21 مدل ۲۰۲۱ سامسونگ را منتشر کرده است که نشان می‌دهد تفاوت سخت‌افزاری چندانی با مدل ۲۰۲۰ گلکسی M21 ندارد.

گوشی‌های هوشمند روز نسبت به مدل‌های قدیمی پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند؛ اما عرضه‌ی محصولات مختلف باعث شده است اتفاقات عجیبی رخ بدهد؛ برای مثال برخی شرکت‌ها تلفن هوشمندی با اسامی مختلف در بازارهای دنیا عرضه می‌کنند یا محصولاتی مشاهده می‌کنیم که از نظر سخت‌افزاری متفاوت هستند اما برای چند بازار با نامی یکسان عرضه شده‌اند.

چنین اتفاقاتی باعث می‌شود کاربران در هنگام خرید نتوانند انتخاب درستی داشته باشند و پروسه‌ی انتخاب محصول مناسب به زمان و تحقیق بیشتری نیازمند شود. به‌عنوان مثال می‌توان به شیائومی اشاره کرد که برخی محصولات خود را با نامی یکسان اما مشخصات سخت‌افزاری متفاوت به بازار عرضه کرده است.

در کنار مواردی که اشاره شد، پدیده‌ی جدیدی در بازار شکل گرفته است که محصولی با تغییرات بسیار کم بار دیگر به بازار عرضه می‌شود. چنین اتفاقی گویا برای گلکسی M21 رخ خواهد داد که با نام گلکسی M21 مدل ۲۰۲۱ روانه‌ی بازار خواهد شد. چندی پیش نام این تلفن هوشمند سامسونگ در کنسول گوگل پلی رؤیت شد؛ اما اطلاعات بسیار کمی از آن در اختیارمان قرار گرفت.

GSMArena به اطلاعاتی پرداخته که توسط یک افشاگر در فضای مجازی قرار گرفته است. برخلاف گزارش‌های قبلی که تنها به شماره مدل گلکسی M21 مدل ۲۰۲۱ اشاره داشتند، اطلاعاتی که افشاگر در اختیارمان قرار داده است کمک می‌کند گلکسی M21 مدل ۲۰۲۱ را با محصول سال گذشته‌ی میلادی مقایسه کنیم. البته اگر علاقه‌مند به خرید این محصول سامسونگ هستید، باید بگوییم تفاوتی میان دو مدل وجود ندارد.

این دو گوشی هوشمند از نظر مشخصات سخت‌افزاری کاملا شبیه به یکدیگر هستند و تفاوت اصلی گویا در سیستم‌عامل است. نسخه‌ی ۲۰۲۰ گلکسی M21 با اندروید ۱۰ به بازار عرضه شد؛ اما سامسونگ می‌خواهد گلکسی M21 مدل ۲۰۲۱ را با اندروید ۱۱ روانه‌ی بازار کند.

اما نکته‌ی بسیار عجیبی وجود دارد. گلکسی M21 مدل ۲۰۲۰ چندی پیش اندروید ۱۱ را به‌صورت آپدیت نرم‌افزاری دریافت کرده است و اگر گلکسی M21 مدل ۲۰۲۰ را در کنار اطلاعات منتشرشده از نسخه‌ی ۲۰۲۱ این گوشی هوشمند قرار بدهیم دیگر تفاوتی میان دو محصول باقی نمی‌ماند. اگر اطلاعات منتشرشده صحت داشته باشند، سامسونگ می‌خواهد گوشی هوشمندی که ماه‌ها پیش به بازار عرضه کرده است، با نام دیگری دوباره روانه‌ی بازار کند.

به گزارش زومیت، متأسفانه در گزارش منتشرشده به اطلاعات بیشتری اشاره نمی‌‌شود و نمی‌دانیم گلکسی M21 مدل ۲۰۲۱ سامسونگ در چه زمانی روانه‌ی بازار خواهد شد یا چه قیمتی دارد. باید صبر کرد و دید سران شرکت کره‌ای چه واکنشی به شایعات و گزارش‌ها دارند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید