نخستین تصاویر رسمی از نسخه سریالی «ارباب حلقه‌ها» منتشر شد

    کد خبر :888929
نخستین تصاویر رسمی از نسخه سریالی «ارباب حلقه‌ها» منتشر شد

اولین تصاویر رسمی از سریال تلویزیونی «حلقه های قدرت» که نسخه سریالی فیلم سینمایی «ارباب حلقه‌ها» محسوب می شود منتشر شد. این سریال با نام «حلقه‌های قدرت» از این کمپانی از تاریخ ماه سپتامبر سال ۲۰۲۲ میلادی پخش خواهد شد.

این مجموعه بر پایهٔ رمان ارباب حلقه‌ها نوشتهٔ جی. آر. آر. تالکین در حال ساخت است. این مجموعه در عصر دوم سرزمین میانی پیش از وقایع رمان و فیلم‌های ارباب حلقه‌ها اتفاق می‌افتد. این مجموعه توسط آمازون استودیوز با همکاری تالکین استیت و تراست، هارپرکالینز و نیو لاین سینما تولید می‌شود و پین و مک‌کی به عنوان شورانر فعالیت می‌کنند.

آمازون در نوامبر ۲۰۱۷ حقوق تلویزیونی ارباب حلقه‌ها را به مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار خرید و تعهد تولید پنج فصل را به ارزش حداقل ۱ میلیارد دلار بر عهده گرفت. این امر آن را پرهزینه‌ترین مجموعه تلویزیونی می‌کند که تا به حال ساخته شده‌است. پین و مک‌کی برای توسعه سریال در ژوئیه ۲۰۱۸ استخدام شدند و سایر تیم سازنده یک سال بعد اعلام شدند. انتخاب گروه بازیگران در سراسر جهان انجام شد.

فیلم‌برداری در فوریه ۲۰۲۰ در اوکلند نیوزلند آغاز شد. پس از مذاکرات بین آمازون و دولت نیوزلند اطمینان حاصل شد که این سریال می‌تواند در کشوری که سه‌گانه فیلم در آن ساخته شده‌است، تولید شود. توسعهٔ مجموعه در مارس به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ متوقف شد، اما در سپتامبر، پیش از پایان در اوت ۲۰۲۱ از سر گرفته شد.

در خلاصه داستان این سریال امده است: داستان هزاران سال پیش از اتفاق های «هابیت» و «ارباب حلقه‌ها» روی می‌دهد و بینندگان دورانی را خواهند دید که قدرت‌های بزرگ شکل گرفتند، حکومت‌هایی ظهور و سقوط کردند، قهرمانان غیرمنتظره آزموده شدند، امید در آستانه فروپاشی بود و بزرگ‌ترین شخصیت شروری که بر قلم تالکین جاری شده دنیا را تهدید به فرو فروغلتیدن در ظلمت می‌کرد.

سریال که با آرامشی نسبی آغاز می‌شود، شخصیت‌های پرشمار جدید و آشنایی را دنبال می‌کند که با ظهور دوباره‌ی “شر” در سرزمین میانه که از مدت‌ها قبل بیم آن می‌رفت مواجه می‌شوند. از اعماق تاریک‌ترین کوهستان‌های مه‌آلود، تا جنگل‌های باشکوه لیندن پایتخت الف‌ها، تا جزیره‌ی نفس‌گیر پادشاهی نومنور، تا دورترین نقاط نقشه، این قلمروها و شخصیت‌ها میراثی را حک می‌کنند که تا مدت‌ها پس از آنان به جا می‌ماند.

آمازون با این اثر برای نخستین بار قهرمان‌های افسانه‌ای دوران دوم تاریخ فانتزی سرزمین میانه را به دنیای تصویر می‌آورد. این درام حماسی که هزاران سال قبل از اتفاقات سه‌گانه هابیت و سه‌گانه ارباب حلقه‌ها روایت می‌شود، تماشاگر‌ها را به دوران شکل‌گیری قدرت‌های عظیم، رسیدن پادشاهی‌ها به شکوه و سقوط آن‌ها به سوی نابودی، آزمایش شدن قهرمان‌های خاص و به دار آویخته شدن امید حتی برای بهترین مردم می‌برد؛ به زمانه‌ای که بزرگ‌ترین شرور بیرون‌آمده از قلم تالکین تبدیل به تهدیدی شد که می‌خواست سرتاسر جهان را در تاریکی غرق کند

جان دی. پین و پاتری مک کی به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال «ارباب حلقه‌ها» حضور دارند. خوان آنتونیو بایونا، فوین چه ییپ و شارلوت برنداستروم، وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف فصل اول سریال را بر عهده داشته‌اند.

میزان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید