نخستین اظهارات معاون نوبخت که جای قاضی زاده هاشمی را گرفت: با رابطه‌ای که با دوستان‌مان در سازمان برنامه و بودجه داریم، امیدواریم بتوانیم در تخصیص منابع مناسب، تلاش کنیم

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۱۳
    کد خبر :459615

سرپرست وزارت بهداشت ضمن تشکر از زحمات دکتر سید حسن هاشمی، گفت: مردم نگران نباشند و بدانند که طرح تحول نظام سلامت که طرح دولت روحانی است، با قدرت بیشتری ادامه می‌یابد و منابع مناسب‌تری برایش تخصیص خواهیم داد.

دکتر سعید نمکی با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت، طرح وزیر خاصی نیست، بلکه طرح دولت روحانی است، گفت: بنابراین از تکالیف اصلی ما در دولت، حمایت بی‌دریغ از طرح تحول نظام سلامت است. در عین حال از زحمات فراوان آقای دکتر هاشمی در این طرح تشکر می‌کنیم و انشاءالله با قدرت بیشتری طرح تحول را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه کاهش هزینه‌های کمرشکن درمان در افراد آسیب‌پذیر از نقاط قوت طرح تحول بوده و منابع بیشتری را هم برای آن تخصیص خواهیم داد، افزود: قطعا با رابطه‌ای که با دوستان‌مان در سازمان برنامه و بودجه و همکاران وزارت بهداشت داریم، امیدواریم بتوانیم در تخصیص منابع مناسب، تلاش کنیم.

نمکی تاکید کرد: ضمن اینکه برای سال ۱۳۹۸ بودجه‌ای که دوستان با همه مضیقه‌های کشور برای وزارت بهداشت گذاشته‌اند، بودجه‌ای است که پاسخگوی حداقل نیازهای مجموعه خواهد بود.

سرپرست وزارت بهداشت همچنین گفت: ما مشکل عمده‌ای را نمی‌بینیم. اگر هم مشکلی باشد با همراهی دوستان حل می‌شود. مردم نگران نباشند و بدانند که طرح تحول نظام سلامت که طرح دولت آقای دکتر روحانی است، با قدرت بیشتری ادامه می‌یابد و منابع مناسب‌تری برایش تخصیص خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهور امروز با قدردانی از خدمات دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی دولت‌های یازدهم و دوازدهم؛ بویژه در اجرا و پیشبرد طرح تحول سلامت، استعفای وی را پذیرفت و دکتر “سعید نمکی” را به عنوان سرپرست جدید این وزارتخانه منصوب کرد.

لازم به ذکر است که دکتر سعید نمکی، ‌معاون علمی فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه، مدیر گروه ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید