نجات جان کوهنورد مصدوم در الله بند آهار

  • ورزشی
  • شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۴۷
    کد خبر :163365

با همکاری تیم امداد و نجات کندوان و اعضای پیست اسکی دیزین، پس از ۱۶ ساعت تلاش جان کوهنورد مصدوم در الله بند آهار نجات یافت.
با حضور نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر و کمک پرسنل و دستگاه های پیست اسکی دیزین، جان کوهنورد مصدوم در کوه الله بند اهار نجات یافت.

روز گذشته و پس از اطلاع رسانی تلفنی مردم به مرکز کنترل عملیات امداد و نجات مبنی بر مصدوم شدن یک نفر در کوه الله بند اهار، یک تیم امداد و نجات کوهستان از پایگاه کندوان شهرستان کرج به منطقه اعزام شد.

صعب العبور بودن مسیر امکان استفاده از امداد و نجات هوایی را منتفی کرد. بر همین اساس با دستور حمیدرضا تفته بهره بردار پیست اسکی دیزین مبنی بر تشکیل تیم بحران در پیست، دستگاه های دیزین خارج از ساعت کاری (ساعت۱۷) روشن شد تا تیم امداد و نجات در قله دیزین مستقر شود و نسبت به امداد رسانی اقدام نماید.

البته این پایان کار نبود، پرسنل مجموعه دیزین و در راس آنها رحمت الله مقدید که اشنایی و تسلط بسیاری بر منطقه داشت کمک شایانی به تیم امداد و نجات کردند تا پس از نزدیک به ۱۶ ساعت تلاش در ارتفاع سه هزار و 720متری و سرمای شدید، جان مصدوم گرفتار در الله بند اهار نجات یافت.

به گزارش فارس، این مصدوم ساعت ۶ صبح امروز به بیمارستان منتقل شد تا تحت نظارت پزشکان باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید