نام ورزشگاه تختی انزلی تغییر می کند؟

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ ۲۰:۲۳
    کد خبر :937098
وزیر ورزش

 سید حمید سجادی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند بازسازی ورزشگاه تختی انزلی اظهار کرد: در خصوص بازسازی سالن سرپوشیده ربیعی انزلی از مازاد اعتبارات مصوب در سفر ریاست جمهوری به گیلان استفاده شود.

وی در خصوص تعیین تکلیف تغییر نام ورزشگاه تختی انزلی به سیروس قایقران گفت: وزارت ورزش با هر تصمیمی که در استان‌ها به تأیید برسد موافق است و در صورت تصویب تغییر نام ورزشگاه تختی به سیروس قایقران و تأیید آن از سوی استانداری گیلان این تغییر نام از سوی وزارت ورزش بلامانع است.

فرماندار انزلی نیز در این بازدید با اشاره به آماده سازی ورزشگاه انزلی برای میزبانی ملوانان از تیم‌های رقیب در بازی‌های خانگی گفت: تلاش‌های زیادی از سوی همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان انزلی برای رفع ایرادات سازمان لیگ از این ورزشگاه صورت گرفته اما برخی از اشکالات نیازمند تصمیمات ملی و کمک وزارت ورزش است.

محمد پورخوش سعادت با بیان اینکه در حال حاضر ورزشگاه انزلی ظرفیت پذیرش هفت هزار و ۵۰۰ تماشاگر را دارد، گفت: سالن زنده یاد ربیعی نیازمند ۳ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی و مقاوم سازی است.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه خوابگاه ورزشکاران به دلیل برگزاری مسابقات متعدد ملی در انزلی ادامه داد: زمینی در چراغ پشتان برای ساخت ورزشگاه جدید در نظر گرفته شده بود که به دلیل قرار گرفتن در بستر تالاب به خاطر افزایش رقوم حریم تالاب از سوی آب منطقه‌ای بلاتکلیف مانده و نیازمند حمایت وزارت ورزش و جوانان است.

پورخوش سعادت با بیان اینکه ورزشکاران مدال آور در شهر انزلی از یک استان هم بیشتر است، تصریح کرد: در هفته‌های آینده مسئولان انزلی برای تعیین تکلیف این زمین برای احداث ورزشگاهی دیگر برای این شهرستان با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دیدار می‌کنند و از وزیر ورزش انتظار حمایت داریم.

مهر/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید