می‌خواهیم در مسابقات جهانی منچستر از اعتبار تکواندو ایران دفاع کنیم

  • ورزشی
  • جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۲۸
    کد خبر :531110
مسابقات جهانی منچستر

سرمربی تیم‌ ملی تکواندو گفت: مسابقات قهرمانی جهان در هر رشته ورزشی بعد از المپیک بالاترین سطح آن رشته ورزشی است

فریبرز عسگری، سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان، درباره شرایط اردوهای تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی منچستر بیان کرد: آخرین مرحله‌ اردویمان را برای مسابقات قهرمانی جهان سپری می‌کنیم. اگر خدا بخواهد هفته آینده عازم محل برگزاری مسابقات هستیم. فکر می‌کنم بچه‌ها تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتند. خوشبختانه روز به روز به مرز آمادگی مطلوب مورد نظر ما نیز نزدیک می‌شوند.

وی اضافه کرد: در این مدت تمام تلاشمان را کردیم که بچه‌ها به اهمیت و حساسیت مسابقات پی ببرند و علاوه بر تمرینات فیزیکی که برایشان در نظر گرفتیم، برنامه‌های مهارت‌های روانی هم بوده که به کمک و همراهی روانشناسان تیممان برایشان در نظر گرفته شده است.

عسگری افزود: من امیدوارم هستم بچه‌ها روز مسابقات می‌توانند در نقطه اوج عملکرد خودشان باشند که اگر انشالله این اتفاق خوب بیفتد، می‌توانند نتایج خوبی را هم کسب کنند.

به گزارش  برنا؛سرمربی تیم ملی تکواندو درمورد سطح مسابقات عنوان کرد: مسابقات قهرمانی جهان در هر رشته ورزشی بعد از المپیک بالاترین سطح آن رشته ورزشی است که از نظر کمیت و کیفیت بالاترین سطح را دارد. ما چند شرایط خاص داریم. قبل از هر چیز مسابقات جهانی مسابقاتی است که قبل از المپیک برگزار می‌شود که این خود خیلی مورد اهمیت است.

عسگری خاطرنشان کرد: از نظر امتیازدهی تغییراتی در سیستم مسابقات ایجاد شده که این تغییرات می‌تواند به نفع کشورهای ضعیف‌تر که تک ستاره دارند باشد و البته به ضرر تیم‌های بزرگی مثل تیم ایران، بنابراین همه این شرایط باعث می‌شود که این دوره مسابقات حالت خاصی برای خودش داشته باشد.

وی در پایان افزود: با تمام این ها ما سعی کردیم بچه‌ها از نظر ذهنی آماده باشند. برای اینکه بدانند کجا می‌روند و شرایط را از پیش درک کنند و انشالله می‌رویم که از اعتبار تکواندوی ایران دفاع کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید