مک لارن 765LT با تیونینگ ۱۰۰۰ اسب ‌بخاری هنسی معرفی شد

    کد خبر :793796

هنسی از کیت ارتقای ابرخودروی مک‌لارن 765LT رونمایی کرد که قدرت پیشرانه را از ۷۵۵ به ۱۰۰۰ اسب ‌بخار افزایش می‌دهد و قیمتی حدود ۲۵ هزار دلار دارد.

نسخه اصلی مک‌لارن 765LT با قدرت ۷۵۵ اسب ‌بخار، زمان صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت ۲٫۸ ثانیه و بیشینه سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت برای خریداران عرضه می‌شود. به گزارش موتوروان، سریع‌ترین موردی که از نسخه‌ی کارخانه‌ای و دست‌نخورده‌ی این ابرخودرو دیده‌ایم، مسیر یک‌چهارم مایل (۴۰۰ متر) را در زمان ۹٫۳۷ ثانیه طی می‌کند. بنابراین آیا واقعاً این خودرو باید از سرعت بیشتری برخوردار باشد؟ احتمالاً نه؛ اما مهندسان هنسی پرفورمنس تصمیم گرفتند کیتی تولید کنند که قدرت خروجی مک‌لارن 765LT را به ۱۰۰۰ اسب ‌بخار می‌رساند.

 

تیونر مستقر در تگزاس، رسماً پکیج جدید و دیوانه‌کننده‌ی تیونینگ خود را برای مک‌لارن 765LT معرفی کرد که قدرت تولیدی را به ۱۰۰۰ اسب ‌بخار افزایش می‌دهد. اکنون این ابرخودروی سریع فقط در زمان ۲٫۱ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت رسیده و بیشینه سرعت آن به بیش از ۳۴۶ کیلومتر بر ساعت افزایش یافته است.

جان هنسی خاطرنشان می‌کند:

نسخه‌ی جدید مک‌لارن 765LT در کارخانه‌ی سازنده دست‌ کم گرفته شده است. ما آن را روی دینامومتر داخلی خود آزمایش کردیم که حدود ۷۶۵ اسب ‌بخار قدرت برای چرخ‌های عقب ارائه داد. این بدان معنی است که در حالت ارتقای ساده نزدیک به ۸۶۵ اسب ‌بخار قدرت تولید می‌کند. ارتقای قدرت مک‌لارن 765LT به ۱۰۰۰ اسب ‌بخار، باعث کاهش زمان سرعت‌گیری ۰ تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت به فقط ۲٫۱ ثانیه می‌شود که واقعا خارق‌العاده است.

پکیج تیونینگ هنسی به منظور ارتقای عملکرد با فهرستی از قطعات مانند فیلترهای جریان هوای پرفشار، لوله تخلیه اگزوز از جنس فولاد ضد زنگ برای تولید سروصدای بیشتر، ریمپ (کدنویسی مجدد برنامه) ECU اصلی کارخانه و موارد دیگر ارائه می‌شود. به‌علاوه، مک‌لارن 765LT نشانه‌های بصری ظریفی در داخل و خارج کابین دارد تا بینندگان بدانند که مدل ساده نیست و با آن تفاوت‌هایی دارد. نشان «Hennessey» در قسمت بیرونی و نشان‌های HPE1000، به همراه پلاکی روی داشبورد حاوی شماره سریال اختصاصی هر مدل در داخل کابین وجود دارد.

به گزارش زومیت، هنسی برای انجام این تغییرات به منظور دستیابی به سرعت بیشتر، مبلغ ۲۴,۹۵۰ دلار شامل هزینه‌ی کیت و نصب آن از مشتریان درخواست می‌کند. این رقم بالاتر از قیمت مک‌لارن 765LT جدید است که قیمت آن در کارخانه به ۳۵۸ هزار دلار می‌رسد. اما برای کسانی که می‌خواهند سریع‌ترین مدل 765LT را در گاراژ خود داشته باشند، ارزش خرید دارد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید