موفقیت تیم پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان

    کد خبر :813200

تیم پرسپولیس موفق شد در فولادشهر ذوب آهن اصفهان را ۲ یک شکست دهد.

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و با قضاوت کوپال ناظمی، با برتری ۲ یک سرخپوشان به پایان رسید.

ترکیب ذوب آهن:‌

شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی(85- دارکو بیدوف) مسعود ابراهیم زاده، میلاد جهانی(75- مهرداد قنبری) رضا محمودآبادی(75- سید محمد قریشی) پیمان رنجبری، سینا اسدبیگی، فرشاد محمدی‌مهر، محمد سلطانی‌مهر، مجتبی حقدوست(75- علی خدادادی)
سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، محمد حسین کنعانی زادگان، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی(90- سعید آقایی) احسان پهلوان(68- شهریار مغانلو) امید عالیشاه(3+90- علی شجاعی) عیسی آل‌کثیر(46- مهدی عبدی)
سرمربی: یحیی گل‌ محمدی

ارسال کوتاه و زیبای عالیشاه در دقیقه ۲۲، درون محوطه جریمه به آل کثیر رسید اما ضربه پای چپ وی به شکل خطرناکی از کنار دروازه گردان عبور کرد.

در دقیقه ۳۷ بازی، کمال کامیابی‌نیا برای حامد لک پاس رو به عقب فرستاد اما ضربه آرام و زمینی دروازه بان پرسپولیس توپ را در نیمه زمین به سینا اسد بیگی رساند. این بازیکن هم از همان جا به سمت دروازه سرخ پوشان شوت زد که این ضربه در نهایت با اشتباه مجدد لک و از بین رفتن تعادل وی به گل اول ذوب آهن تبدیل شد.

نیمه نخست بازی با برتری یک صفر ذوب آهن به پایان رسید.

در دقیقه ۴۷ پرتاب اوت بلند وحید امیری از سمت راست زمین با تاثیرگذاری مدافع ذوب آهن در مقابل دروازه این تیم به کامیابی نیا رسید اما ضربه وی به تیر عمودی سمت چپ دروازه گردان برخورد کرد.

شهریار مغانلو در دقیقه ۶۹ و ثانیه هایی پس از ورود به زمین از خروج گردان استفاده کرده و با ضربه سری دقیق گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

ارسال امید عالیشاه در دقیقه ۸۰ با ضربه سر دقیق مهدی عبدی به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

در نهایت این بازی با برتری ۲ یک پرسپولیس به پایان رسید تا سرخپوشان ۴۸ امتیازی شوند و به علت تفاضل گل کمتر از سپاهان در رتبه دوم جدول باقی بمانند.

منبع: صدا و سیما

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید