موتو E6i موتورولا با صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی معرفی شد

  • آرشیو
  • جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۰۰
    کد خبر :784852

موتو E6i موتورولا نسخه‌ای به‌روزشده از موتو E6s است که از تراشه‌ای جدید قدرت می‌گیرد و از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند.

چندی پیش خبری منتشر شد که موتو E6i موتورولا توانسته تاییدیه‌ی سازمان بلوتوث SIG را دریافت کند. همین امر نشان می‌داد که زمان رونمایی محصول جدید موتورولا نزدیک شده است؛ زیرا اصولا محصولاتی تاییدیه‌ی سازمان‌هایی مانند بلوتوث SIG را دریافت می‌کنند که در یک قدمی عرضه به بازار هستند.

حال، سایت خبری GSMArena گزارشی منتشر کرده که موتورولا محصول جدید خود به نام موتو E6i را همراه‌با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ (Go Edition) و تراشه‌ای به نام Unisoc Tiger SC9863A رونمایی کرده است. موتو E6i از ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده می‌کند؛ البته امکان افزایش میزان حافظه‌ی ذخیره‌سازی با استفاده از کارت حافظه‌ی microSD وجود دارد.

موتو E6i از صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی با وضوح +HD بهره می‌برد. در بالای صفحه‌نمایش نیز دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی وجود دارد. کاربر می‌تواند در پنل پشتی به حسگر اسکنر اثرانگشت دسترسی داشته باشد. این محصول اقتصادی از ماژول دوربین دوگانه برای ثبت تصاویر استفاده کند. ماژول دوربین دوگانه از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

به گزارش زومیت، در درون موتو E6i باتری با ظرفیت ۳،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت قرار گرفته که امکان شارژ سریع ۱۰ واتی آن با استفاده از درگاه microUSB وجود دارد. همچنین جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون تعبیه شده تا امکان اتصال هدفون‌ها و هدست‌های باسیم به موتو E6i فراهم شود. موتورولا در نظر دارد محصول جدید خود را در دو رنگ قرمز و خاکستری روانه‌ی بازار کند.

موتو E6i درواقع نسخه‌ای از موتو E6s است که همراه‌با سیستم‌عامل و تراشه‌ای جدید روانه بازار می‌شود. گویا قیمت در نظر گرفته‌شده برای موتو E6i معادل با ۲۰۵ دلار خواهد بود. هنوز مشخص نیست به غیر از کشور برزیل، محصول جدید موتورولا در کدام‌یک از بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید