انتقاد تند محمدصادق کوشکی؛

مهمانان برنامه شوکران به‌صورت مبنایی با دین مشکل‌دارند!

  • سیاسی
  • شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ۰:۱۳
    کد خبر :640555

گروه سیاسی بازتاب: محمدصادق کوشکی استاد دانشگاه تهران، در صفحه اجتماعی خود از برنامه شوکران شبکه چهار تلویزیون انتقاد می‌کند و می‌نویسد: «فقط کافی است با دین و حکومت دینی به‌صورت مبنایی مشکل داشته باشید تا در شوکران مشترک حوزه هنری و شبکه 4 سیما، به‌عنوان متفکر حاضر شوید!»

 

یعنی به نظر آقای کوشکی، افرادی مانند حسین کچوئیان، آیت‌الله میرباقری، احمد واعظی، علی دوست، مهدی گلشنی، حمید پارسانیا و … از چهره‌هایی هستند که با دین و حکومت دینی به‌صورت مبنایی مشکل‌دارند. این در حالی است که بسیاری از این افراد چهره‌های متفکر و متدینی در جامعه به شمار می‌روند.

 

 

پیام فضلی نژاد، مجری این برنامه نیز حداقل تا جایی که در این برنامه امکان بروز و ظهور پیداکرده، کارشناس با تسلط و آگاهی نشان داده است. او با مهمانان دارای رویکردهای فکری مختلف، مدبرانه به گفتگو و مباحثه می‌پردازد.

 

برنامه شوکران از زمان آغازش حواشی به دنبال داشته است، بسیاری معتقدند باب گفتگو باشخصیت‌ها و رویکردهای مختلف فکری را گشوده. این موضوع باعث تقویت رسانه ملی می‌شود و بسیار از جوانان را به مباحث نظری با رویکردهای مختلف علاقه‌مند خواهد کرد.

 

به نظر می‌رسد، نگاه منتقدانه را با نگاه منصفانه باید همراه کرد. در این عصر رسانه‌های رنگارنگ جذب مخاطبان کار سختی است و اگر قصد خوراک دادن به آن‌ها هدف رسانه ملی باشد باید از تمام توان خود استفاده کند.

 

 

انتهای پیام/#

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید