منتخبان جشنواره طراحی مد و لباس «دیبا» مشخص شدند

    کد خبر :578226

پس از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی به سومین مسابقه رویداد طراحی مد و لباس «دیبا»، ۱۷ طراح منتخب برای انجام مرحله مصاحبه با نمایندگان برندهای شرکت‌کننده در این جشنواره، معرفی شدند.

به گزارش بازتاب به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، الهام زایجانی – دبیر سومین جشنواره رویداد طراحی مد و لباس «دیبا» – با اعلام این خبر گفت: هفته گذشته، آثار ارسالی به دبیرخانه این دوره از جشنواره در قالب مُد بُرد، از نظر تناسب و نزدیکی با اهداف مورد نظر و همچنین خواست‌های برندهای حامی جشنواره که پیشتر از سوی آنها افق و چشم‌اندازهایشان معرفی شده بود، مورد ارزیابی و داوری قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از میان بیش از ۲۵۰ طرحی که مورد ارزیابی قرار گرفت، آثار ۱۷ طراح با اجماع هیئت داوران این بخش انتخاب و طراحان منتخب برای انجام مصاحبه در پیشگاه صاحبان برندهای حامی جشنواره و مدیرعامل کارخانه‌ها معرفی شدند.

زایجانی تصریح کرد: این طراحان طی جلسه‌ای که به منزله دفاعیه آنها محسوب می‌شود، باید با هر یک از صاحبان برند به مصاحبه پرداخته تا از میان آنها به تشخیص و رأی کارشناسان، یک تا پنج نفر برای شرکت در مرحله نهایی این جشنواره انتخاب شوند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر افزود: طراحان انتخاب شده در این مرحله در یک پروسه دوماهه آموزش و همکاری با کارخانه و برند مورد نظر قرار گرفته تا خروجی آنها تولید پوشاکی باشد که براساس طرح آنها تولید می‌شود و در نهایت یک یا دو طرح به عنوان برگزیده جشنواره انتخاب و جایزه ویژه این رویداد در حوزه مد و لباس به طراحان آنها تعلق خواهد گرفت.

زایجانی در پایان اسامی ۱۷ طراح منتخب این مرحله را به شرح زیر معرفی کرد: فاطمه یارمحمدی، الهام خلیفه، فاطمه نعمتی‌فرد، مارال ولایی شهریور، الهام خوشدست، عاطفه شمشیرگرها، پروانه پاکزاد، ریحانه حیدری، هستی محمدی، لارا مگریچیان، فاطمه علیپور، پریناز رشیدی، حسنی زهرایی، گروه آن سی، فاطمه آتش‌سخن، شقایق نظری و رخشان یوسفی.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید