وزارت بهداشت: ممنوعیت تزریق یک واکسن‌ کرونا به زنان زیر 50 سال

    کد خبر :833263
وزارت بهداشت: ممنوعیت تزریق یک واکسن‌ کرونا به زنان زیر ۵۰ سال

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت گفت: یکی از واکسن‌های کرونا را برای زنان زیر ۵۰ سال ممنوع کردیم و سعی می‌کنیم آن را به دانشجویان تزریق نکنیم.

«سیما سادات لاری» معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در نشست خبری به مناسبت دوازدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی در مورد نوع واکسن انتخابی کرونا برای دانشجویان بیان کرد: در رابطه با واکسن کرونا برای دانشجویان، هر محموله‌ای در این شرایط به دستمان برسد استفاده می‌کنیم، در مورد واکسن داخل هم هر چیزی که به مرحله تولید برسد، محدودیتی نداریم، الان هم فعلا واکسن برکت را برای تزریق داریم.

وی ادامه داد: فقط یکی از واکسن‌ها را برای خانم‌های زیر ۵۰ سال ممنوع اعلام کردیم و این واکسن را تزریق نمی‌کنیم.

به گزارش ایلنا، لاری افزود: قطعا این واکسن را برای دانشجویان، به خصوص خانم، سعی داریم تا تزریق نکنیم، ولی برای بقیه باید ببینیم چه چیزی به دستمان می‌رسد، بنابراین اینطور نیست که الان مشخص باشد چه واکسنی تزریق می‌کنیم، برای آن یک واکسن هم خود دکتر رئیسی دستور دادند برای خانم‌های زیر ۴۰ الی ۵۰ سال در این زمینه احتیاط شود و سعی می‌کنیم برای دانشجویان تزریق نکنیم.

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. هادی ژرمن گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید .واقعیت نزدن واکسن به خصوص خانوم ها اما واگری هست لطفا واقعیت عمر بفرمائیداگر مانعی وجود ندارد

  2. 1 گفت:

    اول ممنوعیت فایزر الان هم استرازنکا فقط برای زنان! این همه مرگ و میر پس از ادعای ساخت ۸ واکسن . تنها موضوعی که مهم نیست اعتبار واکسن است

دیدگاهتان را بنویسید