ممنوعیت تردد شبانه فقط مربوط به معابر شهری است

    کد خبر :795010

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه تردد شبانه (از ساعت ۲۱ تا سه صبح) در جاده‌ها منعی ندارد و مشمول جریمه نیست، گفت: محدودیت های تردد شبانه (از ساعت ۲۱ تا سه بامداد) فقط داخل شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و آبی اعمال می‌شود و ممنوعیت تردد شبانه فقط مربوط به معابر شهری است.

سردار سید تیمور حسینی ضمن اشاره به آخرین اطلاعیه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و توصیه به پرهیز از سفرهای غیر ضروری اظهار داشت: سفر به شهرهای قرمز و نارنجی «ممنوع» و سفر به سایر شهرهای گروه زرد و آبی «بلامانع» است؛ همچنین خروج خودرو با پلاک های بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی نیز ممنوع است.

وی درباره وضعیت محدودیت های تردد شبانه خاطرنشان کرد: اجرای طرح محدودیت‌های تردد شبانه از اول آذر ماه سال جاری کلید خورد و همچنان ادامه دارد، طرح محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد کماکان در تمامی شهرها اعم از گروه قرمز، نارنجی، زرد و آبی ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، این مقام ارشد انتظامی توضیح داد: محدودیت های تردد شبانه (از ساعت ۲۱ تا سه بامداد) فقط داخل شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و آبی اعمال می‌شود، ممنوعیت تردد شبانه فقط مربوط به معابر شهری است.

سردار حسینی تاکید کرد: تردد شبانه (ساعت ۲۱ تا سه بامداد) در جاده‌ها ممنوعیت ندارد و شامل جریمه نیست.

وی گفت: تردد به ۴۰ شهر کشور (۹ شهر قرمز و ۳۱ شهر نارنجی) همراه با محدودیت برقرار است؛ خودروهای با پلاک غیربومی اجازه ورود به این شهرها و خودروهای پلاک بومی نیز اجازه خروج از این ۴۰ شهر را ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید