معرفی گوشی گلکسی A05 سامسونگ/ اقتصادی و جذاب

    کد خبر :1039346

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. در این بین باید به سری گلکسی A0 و مدل گلکسی A05 آن اشاره کرد.

بازتاب-گوشی گلکسی A05 یک اقتصادی خوش استایل بوده که ویژگی‌های قابل قبولی را در اختیار مخاطب خود قرار می‌دهد. این مدل دارای قیمتی بسیار مناسب بوده که هر فردی توانایی تهیه آن را دارد.

در ادامه بیشتر با این مدل آشنا خواهیم شد.

طراحی و ساخت

گوشی گلکسی A05 دارای ابعاد 168.8 در 78.2 در 8.8 میلیمتر بوده و وزن 195 گرمی دارد. دستگاه بدنه تمام پلاستیک شامل آن شد و نمایشگر ناچ در کنار دو حفره دوربین در عقب با فلاش LED دارد. همچنین باید به پورت USB Type-C 2.0 هم اشاره کنیم و خبری از حسگر اثرانگشت نیست. دستگاه حاشیه صفحه نمایش کمی زیادی داشته که  برای یک اقتصادی عجیب نیست.

نمایشگر و باتری

 

گلکسی A05

 

محصول سامسونگ به صفحه نمایش 6.7 اینچی PLS LCD مجهز شده که وضوح HD+ داشته و نرخ نوسازی آن 60 هرتز است. در بخش صفحه نمایش چندان نباید انتظار زیادی داشت و با یک مدل ساده رو به رو هستیم. همچنین باید بیان داشت که باتری 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 25 واتی دارد که در چنین مدلی دور از انتظار است.

دوربین و سخت افزار

گلکسی A05 به پردازنده Helio G85 مدیاتک مجهز شده، چیپ هشت هسته‌ای 12 نانومتری که در کنار 4 تا 6 گیگ رم 64 تا 128 گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا قرار می‌گیرد. در بخش دوربین دو حسگر واید 50 مگاپیکسل و عمق 2 مگاپیکسل تعبیه شد. دوربین سلفی نیز یک حسگر 8 مگاپیکسل به حساب می‌آید. دوربین عقب توانایی ضبط ویدئو 1080 پیکسل را دارد.

نرم افزار و سایر ویژگی

محصول سامسونگ به سیستم عامل اندروید 13 با رابط کاربری One UI مجهز شده تا تجربه کاربری لذت بخشی را شامل مخاطب خود کند. در سوی دیگر دارای وای فای دو بانده، بلوتوث 5.3، حسگرهای شتاب سنج، مجاورت و برخی دیگر است.

نکته آخر

گلکسی A05 اقتصادی بوده و می‌توان انتظار عملکرد ساده به عنوان یک مدل رده پایه داشت. این گوشی برای کاربری سنگین پیشنهاد نشده زیرا از پردازنده نه چندان قوی برخوردار بوده و برند کره‌ای سعی کرده سخت افزاری مناسب شامل این مدل کند. نقطه عطف آن رنگ بندی متنوع بوده که افراد می‌توانند از میان رنگ موردنظر گزینه‌ای را انتخاب کنند. سامسونگ سابقه درخشانی در ارائه گوشی میان رده داشته و مدل مذکور نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اگر به دنبال گوشی خوش قیمت و کارآمد هستید، نباید دست از این مدل برداشت.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. امیر لطفی گفت:
    موافقم ۲

    Helio g85 درسته پردازنده قدیمی هست ولی من یه شیائومی ردمی نوت۹ دارم که این پردازنده روشه به خوبی از پس برنامه ها برمیاد البته سه ماهه فروختمش ولی تا اون موقعه قشنگ راضیم میکرد این گوشی آخرین ماه های عرضه اش که قیمتی نزدیک به ۳۸۰۰ پیدا میکنه ارزش خرید داره اوایل اومدنی ۴۸۰۰ ۵ تومن قیمت گزاری میکنن که غیر منطقیه

دیدگاهتان را بنویسید