معرفی و بررسی 5 فروشگاه اینترنتی نقره برتر در سال 2022 + مزایا و معایب

    کد خبر :928965

امروزه یکی از رایج‌ترین روش ها برای خرید زیورآلات و خرید انگشتر نقره مراجعه به سایت های اینترنتی به صورت آنلاین می‌باشد. برای داشتن یک خرید فوق‌العاده نیاز است فروشگاه اینترنتی نقره مورد نظر خود را بررسی نمایید و بهترین سایت را برگزینید تا از خرید خود رضایت کافی را داشته باشید. در این مقاله قصد داریم این مشکل دشوار را برای شما عزیزان برطرف سازیم و باهم به بررسی مزایا و معایب فروشگاه های اینترنتی بپردازیم.

خرید زیورآلات نقره

استفاده از نقره‌جات برای تکمیل استایل افراد اعم از آقایان و خانم ها از مسائل مهم در دنیای امروزی شده است به همین امر یکی از دغدغه های افراد انتخاب سایت خرید نقره معتبر می‌باشد که بتوانند به آنها از نظر کیفیت محصول خریداری شده و خدمات پس از فروش کالا اطمینان حاصل نمایند. در اینجا ما با بررسی اطلاعات مربوط به خدمات و پشیتیبانی، معایب و مزایای 5 فروشگاه اینترنتی نقره برتر برای کمک به  شما پرداخته ایم  و آن‌ها را بر اساس معیار های معلوم ارزیابی و معرفی می‌کنیم.

معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی نقره همراه با مزایا و معایب هرکدام

در ادامه به مشاهده نتایج بدست آمده از ارزیابی و بررسی 5 وبسایت برتر فروش نقره‌جات که در فضای اینترنت صورت گرفته است میپردازیم.

1.فروشگاه اینترنتی دیجی کالا (Digikala.com)

دیجی کالا پلتفرمی مبتنی بر تکنولوژی می‌باشد که به عنوان پرمخاطب ترین فروشگاه اینترنتی شناخته می‌شود. مشتری محوری از جمله مهمترین نکات در کسب و کار این سایت است و هدف آن ها برای مشتریان داشتن تجربه ای عالی از خرید و فروش می‌باشد. این فروشگاه کار خود را از سال 1385 به طور فروش آنلاین محصولات الکترونیکی و دیجیتال آغاز نمود، با گذشت زمان به مرحله جدیدی راه یافت و زنجیره بزرگی از خرید و فروش اینترنتی را برای تمامی کالاها با متنوع‌ترین طرح ها از جمله فروش جواهرات و زیورآلات نقره، در دسته‌بندی های خود ایجاد کرد. در دسته‌بندی های این فروشگاه اینترنتی نقره انواع مختلف انگشتر ها با سنگ های گوناگون مانند زبرجد، یاقوت، حدید و…، گردنبندها، دستبندها و سایر اکسسوری های زنانه و مردانه با کیفیت را به فراوانی میتوان مشاهده نمود. این وبسایت دارای1000کارمند، بیش از 10 سال سابقه کاری به صورت فروش آنلاین می‌باشد و تمامی محصولاتش دارای اصالت کالا هستند. دیجی‌کالا با تلاش بسیار در عرصه فروش و کسب‌‌وکار اینترنتی بر روی ویژگی های این سایت بسیار کار کرده و توانسته است اعتماد کاربران را جذب نماید و مشتریان خود را ثابت نگه دارد.

مزایای خرید نقره‌جات از فروشگاه دیجی کالا (Digikala.com)

♦ امکان مرجوع کالا به مدت 7 روز

♦ پیشنهادات روزانه فوق‎العاده

♦ تنوع در طرح های کالاها

♦ سرعت بالا در ثبت سفارشات

معایب خرید از فروشگاه اینترنتی نقره دیجی کالا (Digikala.com)

♦ عدم پیگیری پس از لغو سفارشات

♦ سرعت پایین در ارسال سفارش

♦ عدم آگاهی از موقعیت بسته ارسال شده

♦ فاقد سیستم تخفیف برای کالاها

♦ عدم پیگیری شکایات مشتریان

♦ عدم ارائه خدمات ویژه به مشتریان ثابت

2.فروشگاه اینترنتی سیلور110 (Silver110.ir)

فروشگاه اینترنتی سیلور110 یکی دیگر از فروشگاه های معتبرو مطمئن می‌باشد که مقام دوم را به خود اختصاص داده است. سیاست قیمت‌گذاری دراین وبسایت بر اساس اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده می‌باشد که اغلب توسط تولید کننده و نماینده رسمی تعیین می‌گردد و با در نظرگیری طرح های تشویقی مانند کالابن و … قیمت هارا به طور مناسب ارزیابی کرده است. تمامی کالاها در فروشگاه اینترنتی نقره سیلور110 دارای اصالت کالا و برگه گارانتی می‌باشند و با ارائه فاکتور فروش خود می‌توانید از خدمات گارانتی محصول استفاده نمایید. این وبسایت ارسال به تمامی نقاط کشور به صورت رایگان را دارا می‌باشد و درصورت هرگونه نارضایتی در بسته ارسالی، مدت 7 روز را برای بازگردانی در نظر گرفته است. فروشگاه آنلاین سیلور110 دارای طرح های متنوعی در تمامی جواهرات و زیورآلات دارد. با خرید از این فروشگاه نگران اختلالات در ارسال بسته خود نباشید زیرا با ارسال ایمیل توسط پشتیبانان و متخصصان آموزش دیده این سایت لحظه به لحظه از وضعیت بسته ارسالی آگاه خواهید شد. اگر به دنبال داشتن یک خرید فوق‌العاده نقره‌جات هستید فروشگاه اینترنتی نقره سیلور110 بهترین گزینه برای شما می‌باشد.

مزایای خرید نقره‌جات از فروشگاه سیلور110 (Silver110.ir)

♦ فروش بدون واسطه

♦ دارای خدمات پس از فروش

♦ ارسال بسته به سراسر نقاط کشور

♦ سرعت بالا در ثبت سفارشات

♦ سرعت بالا در ارسال کالاها به دست مشتریان

♦ دارای تخفیفات و پیشنهادات شگفت‌انگیز

♦ دارای قیمت های ویژه و مناسب

♦ دارای سیستم پرداخت ایمن

♦ دارای گارانتی و برگه ضمانت اصالت + شناسنامه کالا

♦ دارای متنوع ترین طرح ها در محصولات

♦ پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

♦ امکان مرجوع کالا به علت نارضایتی به مدت 7 روز

معایب خرید نقره‌جات از فروشگاه نقره سیلور110 (Silver110.ir)

♦ عدم امکان پرداخت درب منزل

♦ نداشتن اپلیکیشن برای خرید

کد تخفیف ویژه اولین خرید از فروشگاه اینترنتی سیلور110:  OFF2022

3.فروشگاه اینترنتی نقرا (Noghra.com)

اگر به دنبال خرید نقره‌جات هستید یکی از فوق العاده ترین فروشگاه اینترنتی نقره نقرا برای خرید انگشتر، حلقه، نیم ست و جواهرات  خاص می‌باشد. ایده مثبت این سایت نسبت به دیگر سایت ها این است که دارای انواع نقره‌جات زنانه و مردانه می‌باشد. ساخت نقره‌جات در این فروشگاه به واسطه داخل کشور و خارج از کشور است و مهمترین هدف سایت این میباشد که هزینه ها نسبت به دیگر فروشگاه ها کمتر و همچنان  دارای بهترین کیفیت برای کسب رضایت مشترین عزیز است. در این وبسایت همه کالاها به صورت واضح و کامل با تصویر و توضیحات مشخص شرح داده شده است. فروشگاه اینترنتی نقرا با بهترین روش سفارش شما را بدستتان می‌رساند و کالا ها، فوری به دست شما عزیزان کمتر از زمان 14 ساعت درب منزل می‌رسد.

مزایای خرید نقره‌جات از فروشگاه نقرا (Noghra.com)

♦ دارای تنوع بالا در محصولات

♦ دارای ضمانت برای تمام کالاها

♦ فروش بدون واسطه

معایب خرید نقره‌جات از فروشگاه نقرا (Noghra.com)

♦ سرعت پایین در شارژ محصولات

♦ دارای تنوع پایین در محصولات

♦ فاقد تیم پشتیبانی حرفه‌ای در 24 ساعته

♦ عدم ارسال رایگان در تهران

4.فروشگاه اینترنتی سنسی (sancy.ir)

فروشگاه اینترنتی نقره سنسی با تلاش بسیار تمامی تجربیاتشان را به کار می‌گیرند تا بهترین هارا برای شما خوبان به ارمغان بیاورند. فروشگاه آنلاین سنسی خریدی کامل و جامع برای مردمان عزیز در سراسر کشور است. این تیم از بهترین نقره‌جات، بروز ترین جواهرات رونمایی می‌کند که دارای قیمت های مناسب با بهترین کیفیت است. این فروشگاه اینترنتی تجربه 20 ساله دارد و به صورت تخصصی  در زمینه زیورآلات، نقره‌جات فعالیت می‌کند، این نقره‌جات دارای کیفیت آبکاری می‌باشند و رنگ ثابت هستند و بر روی تمام طرح ها نگین‌کاری شده و محصولات ضدحساسیت نسبت به پوست ارائه میشود. فروشگاه اینترنتی نقره نقرا نماد معدن و تجارت می‌باشد و میتوان برای خرید اینترنتی اطمینان داشته باشید.

مزایای خرید نقرهات از فروشگاه سنسی (sancy.ir)

♦ دارای گارانتی و ضمانت کالا

♦ دارای تیم پشتیبانی حرفه‌ای و مشاوره رایگان

♦ ارسال جعبه کادویی رایگان همراه سفارش

♦ دارای سیستم پرداخت ایمن

معایب خرید نقره‌جات از فروشگاه سنسی (sancy.ir)

♦ سرعت پایین در ارسال کالا

♦ دریافت کارمزد

♦ فاقد سیستم تخفیفات برای محصولات

♦ عدم ارسال رایگان در تهران

5.فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور (deluxeglamour.com)

یکی از فروشگاه هایی که جدیدترین زیورآلات و بدلیجات را ارائه می‌کند لوکس گلامور است که یک از برترین برندهای صنعت ساخت طلاجات میباشد که کیفیت عالی نیز دارد. سر عمل فروشگاه اینترنتی نقره لوکس گلامور بسیار بالا است و نوع بسته‌بندی آنها خاص می‌باشد که مطمئنا برازنده مشتریان عزیزمان در سراسر کشور است. فروشگاه لوکس گلامور فعالیت خود را از سال 1394 آعاز نموده و این فروشگاه با مدیریت سرکار خانم پریسا خادمی هستند. این وبسایت دارای پرداخت مطمئن و امن است که علاوه بر آن به صورت آنلاین نیز سفارش میگیرند که این طرح ها با همکاری شرکت پست ایران صورت میگیرد. یکی از ویژگی ها لوکس گلامور نماد اعتماد آنها است که شاهد پیشرفت صنعت مد زیورآلات میباشد. قیمت تمامی طرح ها نسبت به فروشگاه های دیگر پایین است به علت آنکه فروشگاه اینترنتی نقره لوکس گلامور واردات عمده دارد و امیدوار هستند رضایت شما کاربران عزیز را جلب نمایند. کیفیت هر فروشگاهی در صنعت خود ارزشمند است که این سایت هر‌روز در آن پیشرفت میکند و محصولات خود را با کیفیت بهتری تولید میکند. این فروشگاه دارای یک شعار مهم است. برای ارائه محصولات با کیفیت و با گارانتی تمامی تلاش خود را میکند حتی اگر مدل طلا یا زیورآلاتی دارید که می‌خواهید نسخه آن را کپی فرمایید میتوانید به شرکت سفارش دهید و فقط نیاز است که در تلگرام یا واتساپ با پشتیبانان سایت تماس بگیرید.

مزایای خرید نقره‌جات از فروشگاه لوکس گلامور (deluxeglamour.com)

♦ تنوع بسیار بالا در فروشگاه اینترنتی نقره لوکس گلامور

♦ دارای بسته‌بندی خاص محصول

♦ امکان پرداخت درب منزل

معایب خرید نقره‌جات از فروشگاه لوکس گلامور (deluxeglamour.com)

♦ عدم شارژ سریع محصولات

♦ دریافت کارمزد

♦ تاخیر در ارسال کالا

♦ عدم ارسال سفارش به شهرستان های دیگر

♦ عدم فروش به صورت عمده

نتیجه‌گیری

در این مقاله تمام تلاش خود را داشتیم تا عالی ترین فروشگاه اینترنتی نقره‌جات موجود در کشور را به شما عزیزان معرفی کنیم و اطلاعات ضروری لازم را در اختیارتان بگذاریم. لازم به ذکر است برای انتخاب بهترین فروشگاه اینترنتی نقره باید به تمام مطالب گفته شده دقت فرمایید تا مطمئن ترین و فوق العاده ترین خرید خود را تجربه نمایید.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. بهمن گفت:

    ممنون از معرفی شما.‌ولی‌فروشگاه لوکس‌گلامور‌ به سراسر‌کشور‌داره و کارمزدی هم دریافت نمیکنه.

دیدگاهتان را بنویسید