معرفی محصولات آماده در فروشگاه استخر پیش ساخته اینتکس

    کد خبر :922155

استخر پیش ساخته اینتکس در مدل ها و ابعاد های بزرگ و کوچک ویژه بزرگسالان و کودکان در اشکال مربع ، دایره ، مستطیل و بیضی تولید می شوند که بسیار کاربردی و استاندارد هستند . استخر آماده یا همان استخر های پیش ساخته برزنتی دارای مقاومت و طول عمر بالایی هستند که در طولانی مدت می توان از آنها بهره برد . بسیاری از افراد برای ساختن استخر شنا و نیز استخر های آب درمانی هزینه های زیادی را متحمل می شوند و از جهتی وقت زیادی را صرف ساختن استخر می کنند.

جنس بدنه استخر پیش ساخته

جنس بدنه استخر پیش ساخته از بهترین مواد بهداشتی و بهترین برزنت با ضخامت بالا که ترکیبی از برزنت و الیاف ابریشم به صورت تار و پود و نیز رویه پی وی سی نرم برای انعطاف پذیری بیشتر و نیز حفظ شکل ظاهری استخر تشکیل شده که در برابر نور افتاب و نیز شرایط آب و هوایی مختلف کاملا مقاوم و محکم هستند . پایه استخر پیش ساخته نیز از آهن گالوانیزه ضد زنگ ساخته شده که در دور استخر قرار می گیرد .

لوازم جانبی استخر پیش ساخته

در بسته بندی اکثریت استخر های پیش ساخته لوازم جانبی مانند پمپ تصفیه آب استخر و نردبان و درپوش و زیر انداز از جنس گونی قرار دارد که هر کدام از این لوازم نیاز داشتن یک استخر شنا می باشد . لوازم جانبی دیگر مانند قرص کلر استخر و سبد پلاستیکی قرص کلر نیاز یک استخر است که برای نگهداری استخر کاملا ضروری است .

 

آشنایی با انواع استخر پیش ساخته اینتکس

استخر پیش ساخته اینتکس در مدل های ایزی ست و برزنتی پایه دار و برزنتی پایه دار با قاب فایبر گلاس تولید می شوند که هر کدام دارای شکل ظاهری متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند . ابعاد ها و اندازه های طول و عرض و ارتفاع متفاوتی دارند که برای افراد انتخاب یک استخر اماده ایدال را فراهم می سازد.

♦ استخر پیش ساخته مستطیل 975X488X132

♦ استخر آماده مستطیل 732X366X132

♦ استخر پیش ساخته مستطیل 274X549X132

♦ استخر برزنتی مستطیل 2X4X1

♦ استخر دایره با قطر 457X122

♦ استخر آماده دایره 6X132

♦ استخر پیش ساخته 2X3X75

نوع دیگر استخر پیش ساخته ایزی ست نام دارد

استخر پیش ساخته ایزی ست با طراحی زیبا و کیفیت بالا تولید می شوند . این نوع استخر با لبه بادی و بدنه برزنتی ساخته شده است و برای نصب استخر نیاز به صرف زمان زیادی نیست . فقط کافیست که لبه بالای استخر را باد کنید و چروک های داخل استخر را صاف کنید و آب گیری کنید . نمونه های استخر ایزی ست را می توانید در سایت شاپ اینتکس مشاهده کنید .

♦ استخر ایزی ست قطر 457X122

♦ استخر پیش ساخته ایزی ست 457X107

♦ استخر ایزی ست با قطر 396X84

♦ استخر ایزی ست با قطر 366X76

♦ استخر ایزی ست با قطر 305X76

♦ استخر ایزی ست با قطر 244X76

تمامی مدل های استخر پیش ساخته اینتکس با کیفیت بالا و قیمت های شرکتی در نمایندگی شاپ اینتکس اولین فروشگاه مرکزی پخش استخر اینتکس در ایران می باشد که به صورت عمده و تکی از طریق سایت شاپ اینتکس به فروش می رسد . برای دیدن نمونه های استخر پیش ساخته اینتکس می توانید به ادرس SHOP-INTEX.COM مراجعه کنید و با شماره های درج شده در سایت تماس 021-44381149 و 02144381150 حاصل فرمایید .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید