مشکل بزرگ زیدان پیش از داربی مادرید

  • آرشیو
  • جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸
    کد خبر :790524

سرمربی رئال مادرید در آستانه داربی با مشکل نبود مهاجم روبرو است.

در حالی که هنوز مشخص نیست کریم بنزما می تواند در داربی مادرید برابر اتلتیکو به میدان برود یا نه، زین الدین زیدان با خبر آسیب دیدگی ماریانو روبرو شد. سرمربی فرانسوی دوباره در خط حمله مهره ندارد و نمی داند می تواند از گلزن تیمش در دیدار یکشنبه بهره ببرد یا نه.

داربی مادرید بهترین فرصت برای رئال است تا اختلافش را با اتلتیکو صدرنشین کم کند. سفیدپوشان در حالی قرار است در واندا متروپولیتانو بازی کنند که به دلیل تعدد غیبت بازیکنان نمی دانند از چه ترکیبی برابر رقیب همیشگی شان بهره ببرند. اگر در نهایت بنزما به این بازی مهم نرسد دوباره ایسکو به عنوان بازیکن شماره ۹ در میدان حاضر خواهد شد، همان اتفاقی که برابر آتالانتا رخ داد. وینیسیوس، آسنسیو و رودریگو می توانند در دیگر نقاط خط حمله قرار بگیرند.

به گزارش ایسنا، با حضور فدریکو والورده، زیدان می تواند از چهار هافبک در داربی استفاده کند. سرمربی فرانسوی می تواند گزینه های مختلفی را امتحان کند تا شرایط خط حمله تیمش بهتر شود. رئال مادرید بدون بنزما در خط حمله در سه بازی اخیر سه گل به ثمر رسانده است، یک گل برابر وایادولید، آتالانتا و رئال سوسیداد که آن ها را به ترتیب کاسمیرو، مندی و وینیسیوس به ثمر رساندند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید