مشمولان پایه خدمتی خرداد ۹۹ معاینه می شوند

  • اجتماعی
  • سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۰:۳۴
    کد خبر :716098

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا در گفتگو با پایگاه خبری پلیس گفت: تمامی مشمولان اعزامی خرداد ۹۹، قبل از اعزام به خدمت به منظور پیشگیری از شیوع کرونا از طریق مراکز بهداشتی وابسته به شبکه‌های بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها معاینه می‌شوند.
سرهنگ “نجف حمیدزاده” اظهار کرد: به منظور پیشگیری از انتقال بیماری کرونا و ایجاد شرایط بهداشتی مناسب برای مشمولان اعزامی پایه خدمتی خرداد ماه سال ۱۳۹۹ به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح، کلیه مشمولان اعزامی این ماه، قبل از اعزام به خدمت از طریق مراکز بهداشتی وابسته به شبکه‌های بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها معاینه می‌شوند.
وی ادامه داد: این دسته از مشمولان می‌بایست به همراه برگ محل مراجعه که از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰ دریافت کرده اند، به مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه کنند و در صورت تأیید سلامتی آنان در زمینه ویروس کرونا، برگ محل مراجعه، ممهور به مهر تأیید مرکز بهداشت می‌شود.
به گزارش صدا و سیما، معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا عنوان کرد: برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، معاینه سربازان دوباره در روز اعزام در وظیفه عمومی استان‌ها و مراکز آموزش نیرو‌های مسلح انجام می‌شود.
وی اظهار کرد: گندزدایی درون و بیرون اتوبوس ها، معاینه رانندگان و کمک رانندگان و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی مشمولان در داخل اتوبوس‌ها از دیگر اقدامات پیشگیرانه در اعزام مشمولان این دوره است.
سرهنگ نجف حمیدزاده گفت: از خانواده‌های مشمولان تقاضا می‌شود به منظور رعایت مسائل بهداشتی و حذف ازدحام، از حضور در محل اعزام فرزندان خود در روز اعزام خودداری کنند.
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ یا کانال سازمان به نشانی khabarsarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید