مشخصات احتمالی گوشی تاشو اوپو منتشر شد

    کد خبر :853017
مشخصات احتمالی گوشی تاشو اوپو منتشر شد

اولین گوشی تاشو اوپو احتمالا با ظاهری شبیه به میت X2 هواوی و نمایشگر اولد با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز معرفی خواهد شد.

اوپو پیش از این با انتشار تیزری اعلام کرد که قصد دارد اولین گوشی‌ تاشو خود را معرفی کند. اولین نمونه‌ی آزمایشی گوشی تاشو این شرکت در سال ۲۰۱۹ رؤیت شد و از آن زمان تاکنون هیچ جزئیات دیگری در مورد این محصول در دسترس قرار نگرفته است. حالا یکی از افشاگران معتبر خبرهای فناوری به‌ نام «دیجیتال چت استیشن» برخی از مشخصات احتمالی گوشی تاشوی اوپو را در حساب کاربری ویبو خود فاش کرده است.

به گزارش زومیت، با توجه به اطلاعات منتشرشده توسط دیجیتال چت استیشن، گوشی تاشو اوپو از نظر ظاهری به میت X2 هواوی شباهت خواهد داشت. این محصول از یک نمایشگر اولد با ابعاد ۷٫۸ تا ۸ اینچ مجهز خواهد بود. گفته می‌شود ساخت این پنل بر عهده‌ی BOE است و وضوح تصویر +Full HD پلاس ارائه خواهد داد. از ویژگی‌های دیگر این صفحه‌نمایش می‌توان به پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز اشاره کرد.

گفته می‌شود دوربین سلفی این محصول ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این دستگاه به یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 مجهز خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی تاشو می‌توان به پشتیبانی از سنسور اثر انگشت در لبه‌ی کناری اشاره کرد. این محصول به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۱ را با رابط کاربری اختصاصی اوپو موسوم به ColorOS 12 اجرا خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید