مسی مربی فصل بعد بارسا را انتخاب کرد؛ دیوونه آرژانتینی

  • ورزشی
  • یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۵۶
    کد خبر :733931

بارسلونا این روزها به دلیل از دست دادن قهرمانی در برابر رقیب دیرینه روزهای بحرانی را سپری می کند و کاتالانها در انتطار تغییر سرمربی خود هستند. ستین به پایان راه در بارسلونا رسیده و گزینه های جانشینی زیادی هم برای نشستن روی نیمکت بارسا معرفی می شوند از کلایورت و ژاوی گرفته تا گزینه مدنظر مسی.

روزنامه سان گزارش داده که مسی از سران بارسلون خواسته تا مارچلو بیلسا سرمربی آرژانتینی لیدز را به نیوکمپ بیاورند. این در حالی است بارتومئو مایل است ژاوی اسطوره بارسا را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کند ولی مشکلات متعدد فعلی باعث شده ژاوی تمایلی به نشستن روی نیمکت بارسا دست کم در حال حاضر نداشته باشد

بیلسا ملقب به لوچو (دیوونه) بعد از سالها موفق شد تا لیدز را راهی لیگ برتر جزیره کند و همین موضوع باعث شد تا دوباره نام او بر سر زبانها بیفتد.

مربی آرژانتینی با سبک خاص خود در کنار زمین و نشستن کنار خط طولی در جام جهانی ۲۰۰۲ هدایت آرژانتین را بر عهده داشت که با حذف زودهنگام آلبی سلسته همراه بود اما او حالا گزینه کاپیتان بارسلونا برای هدایت آبی و اناری هاست.

به گزارش همشهری آنلاین ،بیلسا با وجود رساندن لیدز به لیگ برتر تا این لحظه از تمدید قراردادش با این تیم خودداری کرده و قرارداد قبلی او در این هفته منقضی می‌شود. همین مساله باعث شده شایعاتی درباره اینکه ممکن است در صورت دریافت پیشنهادی از یک تیم بزرگ بیلسا لیدز را ترک کند افزایش یابد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید