مسی به ژاوی می رسد

  • آرشیو
  • شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۵:۴۶
    کد خبر :793112

ستاره آرژانتینی در دیدار برابر اوئسکا می تواند به رکورد تاریخی هافبک سابق بارسلونا برسد.

دیدار دوشنبه شب بارسلونا و اوئسکا یک بازی معمولی برای لیونل مسی نخواهد بود. ستاره آرژانتینی فرصت دارد تا در هفته بیست و هفتم لالیگا تاریخ سازی کند. مهاجم بارسلونا در حالی در نوکمپ به میدان می رود که با رکورد ژاوی ارناندس، یکی دیگر از اسطوره های باشگاه برابر خواهد شد.

رقابت میان دو ستاره فوتبال جهان از سال ها پیش وجود داشت. با وجود اینکه هافبک کاتالانی چند سال است که کفش هایش را آویخته اما همچنان رکوردهای دست نیافتی را به خود اختصاص داده که برای خیلی ها رسیدن به آن مانند یک رویاست. با این حال می دانیم که مسی فرا زمینی است.

به گزارش ایسنا، مهاجم آرژانتینی پیش از این توانسته بود از رکورد بازی های ژاوی با بارسلونا در لالیگا عبور کند. این اتفاق در دیدار برابر کادیس در بیست و یکم فوریه رخ داد و او رکورد ۵۰۵ بازی هافبک سابق تیم کاتالانی را شکست. با این حال یک رکورد برتر دیگر باقی مانده بود. لئو می تواند با ژاوی در تعداد بازی های رسمی با پیراهن بارسا برابر شود. کاپیتان آبی اناری ها دوشنبه برابر اوئسکا هفتصد و شصت و هفتمین بازی اش را با تیم ابدی اش انجام خواهد داد.

مسی در این ۷۶۶ بازی رکورد خیرکننده ۶۵۹ گل و ۲۵۹ پاس گل را به ثبت رساند. به همین خاطر او را بهترین بازیکن جهان می دانند. از طرفی ژاوی که رهبری خط میانی تیم را بر عهده داشت در ۷۶۷ دیدار ۸۵ گل به ثمر رساند و ۱۴۱ پاس گل داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید