مستوران به نیمه راه رسید/تصاویر

    کد خبر :849138
مستوران به نیمه راه رسید

عطا پناهی، تهیه‌کننده «مستوران» درباره آخرین وضعیت سریال گفت: بیش از ۵۰ درصد پروژه مقابل دوربین رفته و فیلمبرداری آن تا بهمن ادامه دارد.

عطا پناهی تهیه‌کننده «مستوران» که کارگردانی آن را مسعود آب‌پرور بر عهده دارد، درباره آخرین وضعیت این سریال تاریخی گفت: هم‌اکنون مشغول ضبط سریال در لوکیشن شهرک دفاع مقدس هستیم، که قسمتی از این مجموعه را برای «مستوران» بازسازی و بخش‌هایی را نیز خود برای سریال احداث کرده و ساخته‌ایم.

از یک ماه و نیم پیش در این لوکیشن حضور داریم و قرار است یک قصه‌ ایرانی و کمی فانتزی را که برگرفته از قصه‌های کهن ایرانی است و برای روایت در «مستوران» بومی‌سازی شده است، در این شهرک مقابل دوربین رود. این قصه شاید به صورت پراکنده به گوش افرادی رسیده باشد اما در این سریال قرار است به صورت منسجم و در قالب یک درام به مخاطب ارایه شود.

به گزارش همشهری آنلاین، تا این لحظه بیش از ۵۰ درصد این سریال مقابل دوربین رفته است و فیلمبرداری آن تا بهمن همچنان ادامه دارد. این سریال برگرفته از قصه‌های کهن ایرانی است با این تفاوت که این قصه‌ها با خلاقیت گروه نویسندگان به روز شده‌ و برای جوان و خانواده امروزی روایت می‌شوند. قصه‌های سریال برگرفته از ادبیات کلاسیک ایران است که از حدود ۵۰ منبع مختلف از سوی محمد حنیف انتخاب شده‌اند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید