مرگ مشکوک دختر جوان در استخر خصوصی برج

  • حوادث
  • سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۰۲
    کد خبر :890038
مرگ مشکوک دختر جوان در استخر خصوصی برج

بازپرس جنایی پایتخت همزمان با مرگ مشکوک دختر جوانی در استخر خصوصی یک برج مسکونی، دستور بازداشت دختر و پسر جوانی را که از دوستانش بودند، صادر کرد.

عصر پنجشنبه ۲۸ بهمن مأموران کلانتری ۱۲۲ دربند در تماس با بازپرس حبیب‌اله صادقی از غرق شدن دختر جوانی در استخر یک برج مسکونی در آن منطقه خبر دادند.

با اعلام این خبر، بازپرس جنایی و تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند و جسد دختر ۲۲ ساله به‌نام شقایق را مشاهده کردند. متخصصان پزشکی قانونی علت اولیه مرگ را خفگی اعلام کردند. در ادامه تحقیقات دوست شقایق گفت: شقایق دلش می‌خواست دندانپزشک شود و در کلاس‌های کنکورهم شرکت کرد. در همان کلاس‌ها بود که با پژمان آشنا شد. اما وقتی در کنکور قبول نشد تصمیم گرفت تحصیل در رشته دندانپزشکی را در کشور ترکیه ادامه دهد. به همین خاطر به کلاس‌هایی می‌رفت تا برای سفر به این کشورآماده شود. شب حادثه در خانه پژمان دعوت بودیم. مدتی از مهمانی گذشته بود که شقایق گفت می‌خواهد برای شنا به استخر سرپوشیده پایین برج برود، چند دقیقه‌ای از رفتنش نگذشته بود که من به دنبالش پایین رفتم، اما اثری از شقایق نبود. موضوع را به پژمان گفتم و با او شروع به جست‌وجوی محوطه کردیم. اما از او خبری نبود، چند دقیقه طول کشید و دوباره به محوطه استخر برگشتیم که با جسد او روی آب مواجه شدیم. در حالی که پژمان نیز اظهارات دوست شقایق را تأیید می‌کرد اما بازپرس جنایی با توجه به اینکه اظهارات این دختر و پسر جوان با تناقضاتی همراه بود دستور بازداشت آنها را صادر کرد.

از سویی جسد شقایق به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ برملا شود. بازپرس جنایی برای بازداشت این دختر و پسر جوان چند دلیل را مطرح کرد؛ از جمله اینکه احتمال غرق شدن این دختر با قد ۱۶۳ سانتی‌متر در استخری به عمق ۱۶۶ سانتی‌متر بسیار کم است. یا اینکه آب استخر آنقدر زلال بوده که اگر شقایق داخل آب افتاده بود در همان بار اول از سوی دوستش قابل مشاهده بوده است. بنابراین با بازداشت این دو نفر تحقیقات برای رمزگشایی از مرگ مشکوک دختر جوان ادامه دارد.

ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید