مرسدس AMG GT مدل 2022 رونمایی شد

    کد خبر :819524

شرکت مرسدس بنز به تازگی مدل 2022 سدان اسپرت AMG GT را با تغییراتی جزئی و ارتقا پیشرانه رونمایی کرد. مدلی که می‌تواند عملکرد بالایی در خیابان و جاده از خود نشان دهد و فناوری‌های مدرنی دارد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– مرسدس با اعمال تغییراتی محدود در ظاهر و کابین AMG GT چهار در، این سدان قدرتمند را برای سال 2022 بروزرسانی کرده است. نسخه Manufaktur Exclusive Edition هم برای نخستین بار برای این مدل معرفی شده که ویژگی‌های خاص خود را به همراه دارد و در بازار ایالات متحده در جایگاه بالاتری نسبت به GT53 قرار خواهد گرفت.

 

بدنه خودروی حاضر در تصاویر با رنگ قرمز روبلیت (Rubellite Red) متالیک، قطعات کروم و رینگ‌های 21 اینچی AMG تزئین شده است. با ورود به فضای کابین، روکش خاکستری چرم ناپا، تریم چوبی قطعات و طرح جدید فرمان AMG جلب نظر می­‌کند. این فرمان دوشاخه در تمامی تریم‌های این خودرو قابل سفارش است، با این تفاوت که در مدل‌های 8 سیلندر به صورت استاندارد با گرمکن همراه شده ولی در مدل‌های شش سیلندر با پرداخت رقم اضافه به این امکان مجهز می­‌شود. امکان سفارش این قطعه با روکش چرم ناپا یا ترکیب ناپا و جیر نیز وجود دارد.

برای روکش چرمی صندلی­‌ها گزینه­‌های دیگری شامل قهوه‌­ای Sienna، قرمز Classic، آبی Yacht و سفید Deep یا دو رنگ سفارشی خاکستری تیتانیوم مرواریدی با دوخت زرد و قهوه‌­ای Auburn با دوخت مشکی لوزی‌شکل هم قابل انتخاب است.

یکی دیگر از تغییرات مهم AMG GT برای سال 2022، امکان سفارش این مدل با ظرفیت 5 نفر است. مدل‌های 43 و 53 به پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر به همراه بوست EQ مجهز شده و به ترتیب 362 و 429 اسب‌­بخار قدرت در اختیار راننده قرار می‌دهند. شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت GT43 و GT53 هم به ترتیب 4.8 و 4.4 ثانیه اعلام شده است.

قرار است مشخصات فنی و ارقام مربوط به عملکرد نسخه 8 سیلندر این خودرو یعنی مدل‌های 63 و 63S در آینده نزدیک توسط مرسدس اعلام شود، اما از همین حالا می‌­دانیم که سیستم تعلیق این خودروها به واسطه بروزرسانی سامانه AMG Ride Control Plus کاملاً متحول شده است. بنابر اعلام سازنده، کمک­‌فنرهای قابل تنظیم بادی این خودروها به افزایش راحتی در هر دو حالت اسپرت و اسپرت پلاس منجر شده است.

مرسدس AMG GT از اواخر سال جاری به نمایندگی­‌های خودروساز آلمانی وارد خواهد شد. هنوز درباره قیمت این خودرو اطلاع­‌رسانی نشده اما انتظار می‌رود با کمی افزایش نرخ نسبت به مدل فعلی روبرو شویم. بد نیست بدایند مدل پایه 43 از نسل فعلی این خودرو با قیمت 89,900 دلار به فروش می­‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید