مردم با هیاهوی انتخابات شوراها از انتخابات ریاست جمهوری غافل نشوند

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۹:۰۸

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید هیاهوی انتخابات شوراها در شهرهای کوچک ما را از اصل انتخابات که ریاست جمهوری است، غافل کند.

محمود صادقی سه شنبه شب در اجتماع مردم الیگودرز لرستان در تالار کمال این شهرستان افزود: همه مردم باید در تصمیمات کشور شرکت کنند چرا که این نظام از آن همه ملت است.
وی اظهار کرد: برخی تنگ نظرها می خواهند مردم در سرنوشت خود شرکت نکنند و نگذارند مردم گزینه مقبول خود را انتخاب کنند اما ما باید هوشیار باشیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر مردم افراد با صلاحیت را در صحنه نبینند و فرد مورد نظر را نیابند بدبین می شوند و این به نفع نظام نیست.
وی اقدامات دولت تدبیر و امید را در مقایسه با 2 دولت قبل بی نظیر دانست و گفت: دولت قبل موجب انزوای کشور و سقوط در همه رتبه ها شده بود.
صادقی افزود: مردم در انتخابات 92 توانستند کشور را از مسیر ویرانی دور کنند که امروز عده ای می خواهند دوباره به همان راه بروند.
وی با اشاره به کاهش نرخ تورم در دولت یازدهم اظهار کرد: کاهش نرخ تورم در طول عمر انقلاب بی سابقه بوده است اگر چه باز هم مشکلاتی در برخی حوزه ها وجود دارد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس دولت قبل آنقدر سرکش بود که حتی در مقابل مجلس قبل که طیف اصولگرایان بودند نیز ایستاد اما در مجلس فعلی شاهد همفکری و تلاش برای آبادانی هستیم.
وی نسبت به افرادی که قصد عوام فریبی و وعده های پوچ و رویایی هستند به مردم هشدار داد و گفت: دستاورد دولت در بخش کشاورزی بسیار خوب بود به طوریکه در تولید شکر خودکفا شدیم و تولید گندم نیز بسیار عالی بود.
صادقی افزود: مردم می خواهند کارها از پایین به بالا انجام شود و نباید خلاف نظر مردم کارها از بالا به پایین انجام شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم اکنون 70 درصد روستاهای کشور گاز دار شده اند، گفت: بیش از 91 درصد از کل مردم در کشور از گاز طبیعی برخوردارد شده اند.
وی رسانه ملی را در ارائه عملکرد دولت ضعیف دانست و با انتقاد از این رویه گفت: بهتر است نیمه پر لیوان توسط رسانه ملی دیده شود.
صادقی مسیر خدمات رسانی کشور را هموار توصیف کرد و این دستاورد را از اقدامات دولت فعلی دانست.
وی با بیان اینکه 2 جناح اصلی در کشور فعال هستند، گفت: اصولگرایان و اصلاح طلاب هر دو به فکر ترقی کشور هستند اما اصلاح طلبان بر حقوق و کرامت انسانی تاکید دارند.
وی افزود: یک اصلاح طلب نمی تواند ببیند که برخی برعلیه اسلام قیام کنند و همچون پیشوای اصلاح طلبان امام حسین(ع) در مقابل ظلم سکوت نمی کند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه به صورت همزمان برگزار می شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید