مایکروسافت اولین آپدیت ویندوز 11 را منتشر کرد

    کد خبر :853784

پس از انتشار نسخه نهایی از ویندوز 11 در روزهای گذشته، اکنون مایکروسافت طبق انتظار قصد دارد با انتشار بروزرسانی‌ها و بیلدهای آزمایشی جدید عملکرد آن را ارتقا دهد. همانطور که انتظار می‌رفت بیلد 22478 که ساعاتی پیش منتشر شد با رفع انبوهی از باگ‌ها و مشکلات به بهبود عملکرد این سیستم عامل کمک زیادی می‌کند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار شکلک‌های اموجی جدید را هم باید بخش مهمی از این نسخه آزمایشی بدانیم. مایکروسافت ساعاتی پیش بیلد 22478 از ویندوز 11 را منتشر کرد. بخش اعظمی از تغییرات صورت گرفته در این نسخه مربوط به رفع باگ‌ها و مشکلات موجود در نسخه قبل است اما بالاخره در این نسخه شاهد حضور شکلک‌های اموجی جدید هستیم که مایکروسافت پیش از این در ماه جولای از آن‌ها با عنوان Fluent Emoji یاد کرده بود.

طبق انتظار قرار است این نسخه آزمایشی به مرور به دست عموم کاربران ویندوز 11 برسد تا پیش از انتشار نهایی از عملکرد مناسب آن بر روی سیستم‌های مختلف اطمینان حاصل شود. همچنین انتظار می‌رود تغییرات صورت گرفته در این نسخه به صورت یک بروزرسانی در اختیار کاربران این سیستم عامل قرار بگیرد. این نسخه آزمایشی در حال حاضر تنها با ورود به برنامه Dev channel از طریق منوی Windows Update قابل دریافت است.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی مایکروسافت یکی از تغییرات مهم صورت گرفته در این نسخه، بهبود عملکرد برنامه File Explorer است. پیش از این کاربران گزارش کرده بودند که پس از بازکردن یک پوشه جدید این برنامه به میزان قابل توجهی کند می‌شود. مایکروسافت اعلام کرده است که باگ مربوط به این مشکل که پردازش اضافی توسط این برنامه بود را در بیلد 22478 از ویندوز 11 رفع کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید