طولانی شدن لیگ بسکتبال آمریکا «جیمز» را کلافه کرد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۳۹
    کد خبر :749737

تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز با درخشش «لبرون جیمز» بعد از ۱۰ سال قهرمان کنفرانس غرب شد و به فینال لیگ حرفه‌ای آمریکا NBA صعود کرد. حال «لبرون جیمز» برای دهمین بار این فینال را تجربه می‌کند و برای کسب قهرمانی باید برابر تیم میامی‌هیت که سابقه پوشیدن پیراهنش را دارد پیکار کند.

جیمز در گفت و گویی با رسانه‌ها از اوضاع لیکرز گفته و اینکه از ابتدا خودش و هم تیمی‌هایش به دنبال یک هدف بوده‌اند حرف زد.

ستاره بسکتبال جهان درباره حضور لیکرز در فینال آن هم در شرایطی که همه جهان تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا هستند گفت: این چالشی‌ترین دوران من در زندگی حرفه ای‌ام بود. وقتی به چیزی متعهد می‌شوید باید آن را انجام دهیم و ما به خوبی می‌دانیم که برای چه اینجا هستیم.

جیمز با سخت توصیف کردن این فصل گفت: وقتی وارد لیگ می‌شوی و همه چیز آغاز می‌شود، اگر بگویم که بر همه چیز شما، ذهن شما، بدن شما و فکر شما تاثیرگذار است دروغ نگفته‌ام. واقعا شرایط دشواری است.

لبرون جیمز در این صحبت‌ها به طولانی شدن لیگ با توجه به شیوع گسترده کرونا اشاره دارد که باعث شده این فصل از لیگ NBA، طولانی شود و ۱۱ ماه طول بکشد.

ستاره تیم لیکرز همچنین درباره هدف این تیم نیز بیان کرد: من اینجا فقط برای یک دلیل هستم و آن کسب عنوان قهرمانی است. این تمام فکر و ذکر من هست. از زمانی که لیگ شروع شد، از وقتی که قرنطینه آغاز شد و با شروع دوباره مسابقات من فقط به قهرمانی فکر می‌کردم.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: تمام این مدت هدف ما این بود که مبارزه کنیم و لیگ را با قهرمانی به پایان برسانیم. من واقعا نمی‌دانم چند روز است که در لیگ حضور داریم و رقابت می‌کنم. واقعا که برای من مثل ۵ سال گذشته است اما اهمیتی ندارد. مثل همه دوران ورزشی‌ام من برای قهرمانی مبارزه می‌کنم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید